En liten gullig sak som jag läste i en tjejtidning när jag var liten kanske kan vara nåt.. :
Köp ett Kinderägg (eller trepack, så du har nåt att öva på.. ;)), ta försiktigt bort folien och dela på chokladen. Öppna "gulan" och lägg dit en söt lapp eller något annat romantiskt, stäng den sen igen. Sätt ihop chokladhalvorna med hjälp av lite saliv om dom vägrar fastna, rulla sedan in allt i folien igen. Det var så jag "låtsasfirade" till min sambo på skottdagen i år; med en söt "Vill du bli min?"-lapp och en ring. :D
Annars är det småsaker som jag är expert på, helt enkelt. ;) Jag brukar alltid byta bakgrundsbild på datorn och lämna ett anteckningsblock uppe (på datorskärmen då, inte ett riktigt) och skriva små söta saker, som han sedan ser på morgonen när han vaknat. Men jag är rätt galen i "vanliga" lappar också, och små teckningar. Och massage, såklart. :D Och när jag köper godis så tar jag alltid vingummi (som är hans favoriter, men som jag hatar), och lämnar kvar i påsen och ger till honom. Nu på sistone har det blivit ett sånt där sött godishjärta dom börjat sälja, också (det som är rosa skumgummi i botten, och "vanlig" röd gelé ovanpå).
Fast jag ska nog inte ge bort alla mina tips, några behåller jag för mig själv.. ;)