• alexaGBG

Tips på bröllopsnatt i centrala göteborg?

Jag har sökt som en liten galning på internet efter hotell med bröllopssvit, men det verkar inte finnas så mkt info om det. Jag antar att de flesta stora hotell borde ha iaf en lite finare svit, men det är jobbigt att behöva ringa runt till alla och kolla.

Är det någon som vet nå't bra? Kommer ni ihåg ung vad den kostade per natt?

• Svar på tråden Tips på bröllopsnatt i centrala göteborg?
  • Tuve04

Vi ska bo i en Sky Executive på Gothia Tower för 1490 kr.

• Marisan

Vi ska bo på Gothia Twin Towers (mitt emot Liseberg) men vi ska inte ha någon bröllopssvit, åker bort på spa i sept. istället. Kommer inte ihåg deras priser för sviterna. Däremot kommer vi ha det lite lyxigare med frukost på rummet om vi vill och så vidare.

Scandic Europa i Nordstan är också fint, bodde där i helgen. Kan dock inte priserna för sviterna.

• Marisan

Tuve04:
    Det är ett sådant rum vi ska ha
    När gifter ni er?
    För oss är det dags 14/8...

• Elinore

Tuve.

Jag och min blivande hade oxå tänkt vara å gothia... vet du vad som ingår i det priset??
    Blev så nyfiken när fler skulle vara där--
    Kram//Elinore

• Trött

Vi ska bo på Novotel, bröllopssvit med champagne, frukt och choklad på rummet då vi anländer. Sedan frukost på sängen, ska bli härligt! Vi betalar 1250 kr, tror jag!

• alexaGBG

jag kollade just på deras hemsida www.gothiatowers.se/ och där fanns ganska bra info. Vi gifter oss i 8/1 och då verkar det tyvärr vara rejält dyrare. En svit är iaf inte att tänka på

• alexaGBG

vill gärna ha fler tips..
    puffar upp..

• Guldfisken

Säger bara: Elite Plaza, Göteborgs enda femstjärniga hotell. De har massor av sviter och har ett bröllopspaket. Jättefint hotell, har bott där, trots att jag bor i stan, och det är så härlig miljö.

• Marisan

Panorama har jag hört ska vara fint också.
    Är nyfiken på Elite Plaza...undrar varför vi inte tänkte på det när vi bokade hotell...

• Melissa

elite plazas sviter är enorma, den största på över 100 kvadrat (vad man nu ska med det till på bröllopsnatten ) men det är fint. Tror dock det kostar en rejält slant, hamnar nånstans mellan 3500-5000 tror jag för en natt med diverse tillbehör. Man kan gå dit och be att få titta på den. Annars har hotell 11 på lindholmen en lagom fin svit också, med havsutsikt. Hotell Europa vid nordstan har också en kanonsvit, kostar ca 4500 tror jag.

• Smällkaramellen

Hotell Eggers
    Scandinavia
    Park Avenue
    Elite Plaza
    Hotel 11
    Gothia
    Panorama

• Hellen

Hej!

Vi ska också bo på Gothia Towers. Det är ju inte så ofta man bor på hotell i sin egen stad så då får man väl ta det hotellet man är mest "nyfiken" på.

Tuve04: Ska du gifta dig i Tuve kyrka den 14/8? Det ska nämligen jag göra

• Divans gubbe

Tja låg på Scandic Hotell vid Stig center...KANON...kolla där och vår hemsida om bröllopet: www.brollop2004.tk

nvh
    Niclas

Svar på tråden Tips på bröllopsnatt i centrala göteborg?