• gb75

Augustibrud 2005?

Vi ska gifta oss i augusti 2005. Det vore kul att ha några brudar att spåna och byta ideer med. Så ska ni gifta er i august 2005, hör av er! Spelar ingen roll var i Sverige ni bor. Själva bor vi strax utanför Norrköping.
    Hoppas att få höra något ifrån er, må så gott! Planera lugnt!

• Svar på tråden Augustibrud 2005?
  • Brud aug 2005

Jag ska gifta mig den 20 augusti 2005!!! Trodde verkligen att det bara var jag som var ute så här långt i förväg. Får nämligen höra det från alla runt omkring!!!
    Vi har bokat Skerike kyrka i Västerås. Lokal är bokad, klänningen har jag redan hittat (men får inte boka den förren i oktober), menyn är bestämd, budget satt, gästlistan skriven.....
    Och färgtema bestämt: jag ska ha lila och lite rosa (min karl är inte så förtjust i färgen rosa!), tvekar sedan på om det ska vara silver eller guld detaljer...lutar åt silver!!!!

• 27Augusti2005

Hej, hej!
    Gifter oss den 27:e Augusti 2005. Härligt med lite folk som är samma månad som man prata lite med. Jag heter Linda, 27 år och gravid just nu i 8:e månaden. Kommer från Sundsvall.

• Tjoho

Vi gifter oss den 13 aug utanför Linköping. Hittils har vi satt preliminär budget, bokat kyrka, festlokal och fotograf (kankse hittat klänning också, men den kommer i januari).

Nån som vet hur det är med frisör, när börjar de tiderna ta slut?? Vet inte om jag skall göra frisyren med hjälp av kompis eller inte...

• Ms. August

Hejsan, vi ska också gifta oss i augusti nästa år. Den 6:e augusti i Malingsbo kyrka, utanför Ludvika. Vi bor i Helsingborg, men jag kommer från Ludvika så det blir en hel del delegering till familjen där uppe ;)
    Vi har bokat kyrka, hotell, lokal. Vi är klara med gästlistan och har också en "prel" budget hahaha.. får se hur det går med den..
    -Tjoho- såd det du skrev om frisörer, jag vet faktiskt inte. jag ska upp till L:a vid första advent och tänkte kolla då.. Är det för sent tror du??

• Jäännie

20 augusti här också! Har bokat kyrka men inte så mycket mer... bor inte i så stor stad så det är ingen hets med att det blir överbokat. Eftersom det inte är så stor stad så tänker jag nog inte avslöja mig alltför mycket än... men det är iaf norr om Dalälven.

När det gäller frisör så kan jag bara säga att jag var och klippte mig i veckan och frågade lite.. men min frisör tyckte att man var tidigt ute om man ringde i januari så jag tror inte att ni behöver oroa er.

• sjukgymnaststud

Hallå!
    Jag ska gifta mig den 6:e i Torsångs kyrka i Borlänge. Själv bor jag i Göteborg (men kommer från Blge) och min fästman flyttar snart till Uppsala. Mycket deligering till släkten i Blge och inte blir det bättre av att hans familj bor i Karlskrona! Kunde inte sprida ut oss mer antagligen...
    Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf, sömmerska (ska få mammas klänning omsydd), frisör och präst. Har oxå tittat (lyssnat!) på musik och kollat gästlistan ett flertal gånger...
    Jag är lite rädd att allt ska vara fullbokat eftersom vi är i en sån "liten" stad som Blge, festlokalen vi ville ha i första hand var tex bokad redan i slutet på juni! Jag hade nog inte vågat vänta till jul...

Svar på tråden Augustibrud 2005?