Frisörer i NV-skåne
Kan någon tipsa mig om bra frisörer i denna trakt? Tips på var man hittar fina och billiga blommor välkommnas också!
Kan någon tipsa mig om bra frisörer i denna trakt? Tips på var man hittar fina och billiga blommor välkommnas också!
Skygirl
Dom finaste blommorna i trakten köper du i hamnen i Helsingör. Vet inte om dom gör brudbuketter, men jag ska binda själv o tänkte handla där. Billigt är det oxå!
Hej Skygirl
Cat flash/frisör salong i Hbg på bruks gatan är underbart duktiga med uppsättning osv. Bästa e om du har nån bild på frisiyr som du vill ha så gör dom den till ett riligt pris.
Lycka till!!!
Tack för era svar!
Bästa kvalitet på blommor i Helsingborg tycker jag att man får på Fastbergs blommor. Stort urval, duktig personal och normala priser. Köper alla blommor där både till vardags och fest.
Håller med om Fastbergs, billiga och urduktiga: fastbergs.se
Ni som vill dela med er av era egna eller få tips av andra..
vi ses på BT-träff på onsdag kl 15.00 på Café Annorlunda!!
hmm.. det är nog jag som är galet ute.. det heter ju Annorledes tydligen.. ligger på gatan ovanför gågatan.. Södra Storgatan 15.
Jag har bokat blommor hos JN blommor.
Frisyren blir fixad hos Saxin
Bägge ligger i Helsingborg
Tezz:
Jag ska också fixa håret på Saxin, när gifter du dig?
Aziza!
det står i min signatur *ler*
*asg* Så uppmärksam var jag ))
OK, då gifter du dig nästan exakt 2 månader efter mig (12/3)
Vem på Saxin ska göra ditt hår? jag klippte mig alltid på Saxin förr (under 10 års tid) men har gått till annan frisör sen min frisör slutade så jag har noll koll på vem som jobbar där nu förtiden (förutom Ivan då)
Jag har inte bokat någon speciell. NÄr jag ringde så sa de att de inte kunde boka in mig i kalendern så långt fram men skulle lägga in mig när de nya kalendrarna kom?!
Kanske bäst att ringa igen och kontrollera.
Jag går inte annars och klipper mig där nu för tiden. Gick där mycket innan, då klippte både Ivan mig och Vera. Bägge är ju jätteduktiga.
Vilken kyrka ska ni gifta er i, eller ska det ske borgerligt?
Själv gifter vi oss i S:ta Maria Kyrka.
Det var samma sak här! De ska återkomma i November när de fått kalendern för 2005!
Vi gifter oss borgerligt! Vi har båda gått ur svenska kyrkan så vi gifter oss i vackra rådhuset. Vi var båda misstänktsamma mot en vigsel där, trodde att det var typ "in o ut" och att det var totalt oromantiskt men efter att ha pratat med vänner som gist sig där och även sett en filmsnutt från en av vigslarna så känns det jättebra!
Maria Kyrkan är ju vacker! Perfekt läge också!