Bara en vecka kvar....
Hallå alla 31/7-brudar!
Idag är det bara en vecka kvar... Jag börjar få svårt att sova nu. Somnar lätt men vaknar görtidigt. Hur är det med er?
Hallå alla 31/7-brudar!
Idag är det bara en vecka kvar... Jag börjar få svårt att sova nu. Somnar lätt men vaknar görtidigt. Hur är det med er?
God morgon,
Jo, det börjar bli lite svårt att sova och lite nervös mage.
Är inte så hungrig längre heller...
Har dock koll på det mesta så det känns bra men är lite nervös för att vara i centrum
Jag gifter mig ju inte förrän 14/8 men vaknar redan jättetidigt...och natten till fredag sov jag inte mycket alls, tur att jag var ledig igår.
Stines: Håller med dig helt och hållet. Både roligt och jobbigt att stå i centrum - men det är ju "once in a lifetime" så man får väl lov att stå ut.
Marisan: Inte så långt kvar till den 14:e heller. Jobbigt att inte få sova ordentligt redan nu.
Har ni koll på allting?
Några fler 31:e-brudar ute nu?
Japp! Här är jag!
Sliter som ett djur och har inte riktgt tid att äta ordentligt. Måste skärpa mig!! Fast i allt detta så känns det fantastiskt att det bara är en vecka kvar. Jag fattar det inte! Både längtar och fruktar dagen - fruktar för jag vill inte att det ska ta slut. Älskar att förbereda!!
Här är en 31/7 till.
Har koll på det mesta och har inte blivit nervös(ÄNNU?).. Är det någon av er som ska gifta er hemma och ute?
Åh vad roligt för er!
Har vait fru i en vecka idag och jag är så avundsjuk på er som har eran dag framför er! Det är helt underbart...
för två veckor sen kände jag precis som ni, jag var så NERVÖS, men det gick ju bra i alla fall och nu vill jag bara göra det igen hihi :)
Lycka till på lördag!
Hej, hej!
En 31:a till här! Fattar inte heller att det snart är dags. Hoppas att allt blir så bra som man hoppas. Snart börjar det bli aktuellt att kika på vädret också... på tisdag får vi den första 5-dygnsprognosen! Hoppas att vädergudarna är med oss!
Ja, det hoppas jag med! Vi ska åka häst och vagn mellan kyrka och festlokal (ca 7 km)... Men vi har en reservplan ifall att - en Jaguar.
Vad har ni andra kvar att fixa med under veckan?
I morgon bär det av till Skåne för oss. Vi ska gifta oss nere på Österlen och det känns så härligt att alla reser från alla möjliga håll för att vara med oss.
Veckan kommer att bestå av pyssel med festprogrammen (vika, klistra, sätta band), dukning och diverse träffar med cateringfolk och andra. Ska köpa in den alkoholfria drycken, kaffe och lite annat också.
Åh, vad spännande. Fick just ett mail från tjejen som ska sjunga för oss i kyrkan och hon och kantorn hade träffats och övat och var jättenöjda! Härligt.
Vi hörs väl efteråt antar jag. Lycka till allihop! Nu är det äntligen vår tur.
Hjälp, vädergudarna verkar inte nådiga som det ser ut just nu. De säger att det borde stabiliseras till helgen men det har de ju sagt ända sedan midsommar...