Matton och Svanströms
Jag skulle behöva er hjälp, vart i Sthlm kan man hitta dessa butiker, Matton och Svanströms?
Jag skulle behöva er hjälp, vart i Sthlm kan man hitta dessa butiker, Matton och Svanströms?
Matton ligger på Birger Jarlsgatan, Svanströms finns på massvis med adresser.
kollade Svanströms på gulasidorna, alltså ligger dessa affärer på alla de adresserna? Jag är inte säker på ifall det kanske var lager/kontor eller likn.
Ligger matton i närheten av svenskt papper?
Ja, Matton är ganska nära Svenskt papper, man får gå ytterligare ett par tre fyra kvarter bort från Stureplan bara, men det är på samma sida.
tackar! Nu har jag aldrig vart på svenskt papper heller, men funderar på att ta mig till Biger Jarls gatan idag efter jobbet.
Är det bäst att utgå från stureplan alltså?
Ja, det är nog en bra idé :) Du kan leta upp en karta på www.gulasidorna.se. Matton ligger på Birger Jarlsgatan 55 och Svenskt Papper på Birger Jarlsgatan 23 - fast nu ser jag att Svenskt Papper bara har öppet till tolv på fredagar och inte alls på lördagar (www.svensktpapper.se/adressboken/adresser.htm)...
Hej,
vad gäller Svanströms är deras butik på Kungsholmen (T-bana Fridhemsplan) mycket bra. De har satsat mer på privatmarknaden än andra Svanströmsbutiker, och de har mycket papperssorter- och inte så dyrt. Dessutom är de sååå trevliga.
/Ansilusen