• Julibrud i år

31/7 - snart är det dags...

Hej alla 31-julibrudar!
    Börjar ni bli nervösa?
    Den stora dagen närmar sig med stormsteg...
    Har ni mycket kvar att göra eller har ni allt under kontroll?

• Svar på tråden 31/7 - snart är det dags...
  • T.B.

Jo, lite nervös är man nog allt. Ett ganska mysigt pirr liksom.
    Vi har nog koll på allt men det är en del som ska göras ännu. Själv då?

Jag kan inte fatta att det bara är två veckor kvar!!!

• Julibrud i år

Jo, nu börjar nervositeten komma... En kompis gifte sig i helgen och då började man inse vad som väntar.
    Det mesta är klart. En del återstår kring serveringspersonalen och maten men annars är det under kontroll - hoppas jag...
    Lycka till på ert bröllop!

• jennyt

Åh vi ska oxå gifta oss den 31 o nog pirrar det. Har insett att vi har en hel del kvar att pyssla med: sånghäfte, kyrkoprogram och bordsplacering. :) Hehe men det är kanske så att man jobbar bäst under lite tidspress?! ;)

ps. om ni har era sånghäften/festprogram färdigar redan så skulle jag bli suuperglad om ni kunde maila de till mig: jennyteresia @spray .se (fast utan mellanslag förstås;) ) ds.

• Julibrud i år

Vårt är klart men jag kan tyvärr inte maila över ngt exemplar då det är våra toastmastrar som fixat med det. Vi får alltså inte se det förrän på bröllopet. Själva har vi bidragit med omslaget, menyn, bordsplaceringen och "informationen" om gästerna - resten blir en överraskning.

• julijänta

hej! vi har bara festprogrammet kvar tror jag. resten borde vara klart
    sen ska vi öva bröllopsvalsen lite också...
    mindre än två veckor kvar, jag som trodde att vår dag aldrig skulle komma. det har kännts som så lång tid dit, ända fram tills nu då...

• Julibrud i år

Usch, nämn inte brudvalsen... Vi har gått en salsakurs och tänkte dans det istället men nu har min m2b backat ur för vi har i9nte hunnit träna ngt. Så det får väl bli vals ändå - fast det har vi aldrig någonsin tränat. HJÄLP, det får jag sån panik över.
    Annars är allt lugnt tror jag.
    Hur går det för er andra - bara en vecka + ett par dagar kvar.

• lillamu

Tjenis! Nu börjar det pirra ordentligt, det mesta är under kontroll. Ska sitta med de sista bordsplaceringsglasen imorgon kväll. Har ni blivit hippade än?
    Det har inte jag, och det känns som om det är lite mycket att göra sista veckan så hur ska det hinnas med i såfall? Stress! Finns det verkligen några brudpar som har tid kvällen innan att bara mysa med varandra? Har inte en suck, vi får väl ta det den dagen!

• jennyt

Åh sicken synd Julibrud i år... Ingen annan här som har sitt sånghäfte/festprogram klart o vill dela med sig? :)

• Julibrud i år

Japp, har blivit hippad 3 ggn! Så gulliga kompisar man har. Först en stor hippa med 15 kompisar/släktingar och sedan två minihippor, en med syrran coh en med svägerskan.
    Nej, mysa får som sagt bli på bröllopsdagen + morgonen efter. Vi ska dessutom ha bröllop i 2 dagar (lunch och presentöppning dagen efter) så vi hinner inte mysa så mycket dagen efter heller. Men jag ser fram emot allt!

• julijänta

har inte heller blivit hippad än så det är inte så svårt att lista ut när det är
    ska bli kul för jag behöver verkligen tänka på annat nu. har fullt upp på jobbet nu dessutom.
    men jag snackade med catering-tjejen nyss och hon verkar ha saker under kontroll, vilket är ganska betryggande...
    börjar bli rätt så pirrigt faktiskt.
    valsen, ja den har vi glömt fullständigt. hjälp!

• Julibrud i år

Gissar att ni blir hippade idag eller imorgon!? Hoppas ni får en kanondag!

• mammamalin

Jag har inte heller blivit hippad än. Men jag fick en släng av nånting inatt. Vaknade av att en killkompis ringde på min m2bs mobil, så ville han prata med mig. han sa åt mig att klä på mig (låg å sov juh! *S*) och ta på en ögonbindel och sedan ställa mig på bron. Sagt och gjort, blev sedan hämtad av två st som sprang med mig nerför gatan, stoppade in mig i en bil och körde iväg. Så spelade dom "hej monica" med Nic and the family på repeat säkert 240 ggr... *S* Fick en folköl och en tyllkjol och sedan var det dax att kliva ur. Så gick vi lite till, Och sedan var jag hemma igen. *S*
    myskoooo! *S*

Min blivande blir bortrövad om cirkus 45 minuter på jobbet. *S* Sitter här och är både glad, nervös och orolig... ;)

• Julibrud i år

Spännande & mysko! Undrar vad som kommer sen?

• Julibrud i år

Hände det ngt mer? Jag är såå nyfiken.

• julijänta

blev hippad i lördags, det var helt perfekt och alla hade skitkul!!! nu är jag kär i alla mina tjejkompisar...

jag kan inte fatta att det är dax om fem dagar. kan helt enkelt inte fatta. kanske man förstår när man står där på kyrktrappan....

• Julibrud i år

Vad kul!!!!
    Vi ska till kyrkan och genrepa med präst och kantor imorgon. Gissar att vi får lite försmak av det hela då... HJÄLP!

• T.B.

Nu har första väderprognosen för för lördag kommit. I DN dvs. I Stockholmstrakten finns det en sol och ett litet moln, 20 -25 grader. Låter helt ok för mig eller vad säger ni?

• Julibrud i år

Passar oss utmärkt - hoppas samma sak gäller för Södermanland/Östergötland!

Svar på tråden 31/7 - snart är det dags...