Vad betalar ni för Tårta pris per bit????
Hej!
Hur mycket betalar ni per bit för er bröllopstårta i Stockholmsområdet????
Tips på bra konditor?
/AALF
Hej!
Hur mycket betalar ni per bit för er bröllopstårta i Stockholmsområdet????
Tips på bra konditor?
/AALF
flyttar upp
Vi betalar 55:-/bit men det är lite speciellt för festarrangören fixar allt med tårtan från Chokladfabriken. Hämtning och lämning av tårtställning så vi behöver inte tänka alls på det.
Annars tar Chokladfabriken 45:-/bit. De ligger på Renstiernasgata 12.
Häringe Slott tar 45.- biten från egen konditor som gör FÖRBANNAT goda bakelser... *slurp*...
Vi betalar 39,- per bit hos Finntorps konditori i Nacka (08-716 32 61). Väldigt trevliga killar där.
Tack KKB, precis vad jag behövde
Varsågod! Vi har inte valt tårtleverantör än. Varje gång vi tror vi har bestämt oss så hittar vi en ny som verkar bättre :D
Hej!
Tidermans i Södertälje tar 27:-/bit och Weda bageri tar 20:-/bit.
Då får man bestämma smak, modell och dekoration.
Vi betalar 35 kr/bit på En Liten Smula av Roslagen! De har fantastiskt goda tårtor!
Vi kommer betala 25:-/ bit för vår tårta. Den är inte så dekorerad och så har vi ingen ställning utan har ett "tårtbord" istället så de på Gormandise tyckte inte de kunde ta 42:-/ bit (tror jag) som det i vanliga fall kostar utan ger oss priset för vad en "vanlig" tårta kostar. Hur bra som helst!! Tårtan smakar lika gudomligt i alla fall! Deras tårtor är verkligen helt underbara!
Håller med om att La Gourmandise tårtor är helt underbara ! Min syster hade dem på sitt bröllop och jag som inte gillar tårta åt med god aptit. Vi skall ha dem på vårt bröllop i maj trots att de är lite dyra.
Lilla fröken
kommer du ihåg vad det var för smak på tårtan. Kollade in på deras hemsida och allting låter smarrigt...
Kan ha varit vit choklad och hallonmousse
Japp! Vit choklad och hallonmousse är den vi ska ha och den är himmelsk!!
Vi betalar 48 kr tror jag. Det är dom som gjorde den fina tårtan i bröllopsnoja som ska göra våran, superduktiga!
Jag har jättetur, min syster har sysslat med bröllopstårtor i över 4 år, så för mig är det alldeles gratis, hon har lovat att göra hur mycket prover som helst! Frågan är bara om man kommer i brudklänningen sen!! hehehe!!
Vi betalar 25 kr per bit och får en fyravåningas tårta i hallon och chocklad mousse!!
Vi betalar 38 kr/bit. Egentligen helt vansinnigt dyrt men den är så makalöst god så det får vara värt det på just den här dagen.