Regn hela juli...
Såg just en väderprognos från SMHI - det väntas regna hela juli... Vi som valde att gifta oss nu eftersom den här månaden ska vara solsäker!
Såg just en väderprognos från SMHI - det väntas regna hela juli... Vi som valde att gifta oss nu eftersom den här månaden ska vara solsäker!
Hoppas verkligen att de har fel!!!! Gifter oss om fem dagar...
Samma här! Hu, vad trist! Förhoppningsvis känns inte vädret så viktigt när den dagen väl kommer.
alltså, vi gifter oss inte om fem dagar, utan vi valde juli bl a för att det skulle vara solsäkert
Ha, ha - ja, man kan aldrig vara säker. Vi valde därför november. Då vet man att det regnar
Är det sant
Hoppas verkligen inte att det blir så!
Det var inte samma gubbe som sade att det skulle komma ett högtryck efter midsommar?? Han hade ju sådär lagom rätt...
Jag tror inte att de menar att det skall bli ihållande regn hela juli. Men det kommer nog fortsätta vara som det har varit hittills med skurar och ingen direkt värme verkar det tyvärr som. Solen kan mycket väl skina den dagen ni gifter er på den platsen ni valt.
Kollade prognosen där vi ska gifta oss på lördag 13 grader och regn... *brrrr* vad kallt! Ja, ja huvudsaken är väl att man blir gift. Lika bra att låta bli att tänka på vädret. Det enda man kan vara säker på är att det inte går att göra något åt. För det hjälper väl inte om jag kör bil oavbrutet fram till vigseln. Kanske kan få upp temperaturen någon grad...
Jaha då har jag en till grej att oroa mig för... Börjar känna av hur mycket det verkligen är att göra nu sista veckorna!
Min klänning är av sammet så jag blir ganska glad om det blir sådär lagomt varmt
men juli-brudar!!
TÄNK så lyckliga vi kommer att bli när vi får regn i brudkronan/slöjan!
RIK är det vi blir. Det är ju pengar som kommer när man fått regn i brudkronan...!!!
Jag hoppas iallafall på uppehåll, men det behöver inte vara så varmt, eftersom jag ska ylleklänning (om än tunt ylle).
Men vi julibrudar får väl ladda med paraplyer
Regn ? vi som ska åka i en cab till kyrkan, huu, blir till att fälla upp taket då
Vill bara säga innan jag slänger denna tråd ut min favorit lista att JAG hade INGET regn på min bröllopsdag som visserligen var sista dagen i juli, men dock i juli. Ville bara säga det.
Efter att ha genomlevt denna sommar så bävar jag för vår dag den 9/7 nästa år.
Dessutom betyder regn i kronan bara en massa dåliga saker här i det pessimistiska Sörmland... Det är olika från landskap till landskap har jag hört. Men det är bara här det betyder otur.
Nymphéa; solen skiner alltid på min sambos födelsedag.. Så var inte orolig :)
Lill Anna
(för övrigt ett smeknamn som vi delar du och jag)
Tack så mycket! Då behöver jag inte vara orolig alltså.