Sthlmsbrudar våren 2005
Har inte hittat någon tråd för dem som gifter sig nästa vår här i Stockholm. Vore kul att höra hur långt alla har kommit i planeringen och även hur er budget för de olika delarna ser ut?
Har inte hittat någon tråd för dem som gifter sig nästa vår här i Stockholm. Vore kul att höra hur långt alla har kommit i planeringen och även hur er budget för de olika delarna ser ut?
Är det verkligen ingen fler som gifter sig här i stan våren 2005? Eller har jag missat någon tråd som redan finns?
Vet inte om 4/6 räknas som vår eller inte (jagbrukar nog själv kalla det försommar).
Vi har bokat kyrka och festlokal. Har börjat kolla runt efter fotograf oxå. Känns konstigt att planera så långt innan, men det är kuuuul!!!
Softies; Kul att det dyker upp en till iaf...Vart kommer ni er att gifta er och vilken festlokal har ni bestämt er för? Det verkar som om man måste vara ute rätt tidigt för att få exakt det man vill ha. Vad funderar ni på för typ av fotograf?
Vet inte heller om jag räknas hit, (18/6). Men lite stressigt blev det när jag började surfa runt här... Förlovningen var 4/7 och jag visste ingenting om det utan det var en överraskning!
Jag måste räknas hit! Vi gifter oss i Bromma kyrka 21 maj 2005 och har festen på Ängby slott. Vi förlovade oss i Karibien den 3 februari i år. Har bokat frisör/smink och skall till hösten prova klänningar, boka fotograf, band osv. Visst är det roligt att planera!
Sandflickan; Kul att förlovningen var en överraskning! Hade han t o m fixat ringar utan att du visste om det?
Devoted; Karibien låter helt underbart! Är f ö nyfiken på vart du bokat frisör/smink? Det är en av bitarna som jag definitivt skulle behöva börja kolla upp för egen del.
Yes, han hade fixat ringar utan att jag visste nåt, inte konstigt att han var lite nervvös och spattig.. hehe...
Sandflickan; Är du nöjd med ringen, d v s - är det en sån ring som du själv hade valt? Var det ett klassiskt frieri eller slängde han fram ringarna på frukostbordet ?
Ringen var perfekt, slät, lite rundad, vitt guld. Jag visste att vi skulle åka bort en helg, för att vi skulle vara med varandra lite, det har varit så mycket nu under våren. Då fick han plötsligt för sig att han skulle ordna allt med bokning av hotell och sånt. Så vi satte oss i en taxi, då fick jag veta att vi skulle till stallmästaregården. Där hade han bokat ett jättefint rum, så när vi kom in fanns det champange, röda rosor, choklad, frukt... Där friade han (ner på knä) och senare på kvällen gick vi ner och åt en jättegod middag, åtföljd av en jättegod frukost några timmar senare...
Låter superhärligt!!! Tror inte att det är så många som får uppleva ett "klassiskt frieri" längre - så du har tur! Låter som om han har bra smak när det gäller ringar också...