• Razzle-dazzle

Bröllop på nyårsafton?

Hej hej! Är det någon som har gift sig eller ska gifta sig på nyårsafton? Hur gick det till? Hade ni en sen vigselceremoni? Fungerade det bra? Tacksam för alla tips och ideér. :)

• Svar på tråden Bröllop på nyårsafton?
  • rädisan

Har pricis ombokat vårat bröllop från 14 aug. till nyårsafton pga sjukdom, har därför inte så många tips eller ideer men det ska bli spännande att börja omplanera.
    Ska ni gifta er på nyårsafton?

• Scrållan

Hej,jag och min sambo planerar att gifta oss borgerligt på nyårsafton,vet någon om det finns någon vigselförrättare som går med på det??

• Ebbalala

Jag och min gubbe ska gifta oss nu på nyårsafton, det går av stapeln på Hassseludden och såklart japanskt tema. Har fullt upp med att hitta kläder, blommor osv...

• september4th

Jag vet en bekant som gifte sig på nyårsafton. Det måste vara lite extra högtidligt!

• heffaklumpen

Hej!

Vi ska nog gifta oss på nyårsdagen, vi vill gärna ha ett vinterbröllop. Först ville jag ha det på nyårsafton, men där sa sambon tvärt nej! Hans farmor och farfar gifte sig på nyårsafton, och han missade alltid nyårsfesterna när dom hade bröllopsdag...
    Nu får vi väl stå ut med att alla är bakis på vår bröllopsdag istället

• Midvintertös

Hej!

Min sambo vill att vi skulle gifta oss på Nyårsafton. Men jag satte stopp för det. Vår förlovningsdag är på julafton och kommer alltid i skymundan. Jag glömde tom vår förlovningsdag pga julafton. Så då ville jag inte gifta mig på en till stor dag. Så nu blir det den 8 jan istället.

• Malin75

Midvintertös!!

Jag ska också gifta mig den 8/1 och hade samma bekymmer som du, min sambo ville åxå på nyårsafton men jag sa nej så då fick det blir 8:e istället.

Hur går det för er i planerandet då?

• Midvintertös

Malin75: Åh vad skoj!! Är inte du på januaritråden oxå?

Det går bara bra med planeringen. Inbjudningarna är färdiga och ska skickas andra veckan i sep. Vi ska ha en fest för våra vänner den 4 sep, då vi ska släppa bomben. *ler* Det är hemligt därför ett tidigt datum på inbjudan.

• Malin75

Vad roligt så ingen vet ännu, eller??

Vi tänkte skicka våra runt 1 oktober tänkte jag.

Vart kommer du ifrån?

• Midvintertös

Malin75: Jag hoppar över till jan tråden så vi inte förstör ämnet här

Svar på tråden Bröllop på nyårsafton?