• Oktober04

Öronhåltagning i Stockholm

Hej!

Eftersom jag till och från reagerat på även guld och silver har jag låtit mina hål växa igen.

Nu finns det ju t ex titan så jag tänkte testa att ta nya hål. Om inte annat så kan jag ha mina tjusiga ärvehängen på bröllopet och låta dem växa igen sen igen .

Någon som vet något bra ställe i Stockholm. Kan man sätta in något nickelfritt direkt som "läkörhänge" numera?

Ung. hur ligger priserna?

• Svar på tråden Öronhåltagning i Stockholm
  • Gripen

Det går att få örhängen i plast istället. Det kör jag alltid med (har 6 hål) eftersom nickel inte är så kul att ha å göra med.

Tror att det går på runt 100-lappen för ett hål.

Men prova först att trycka igenom dina gamla hål. Det är inte säkert att de har växt igen...

• Mani

Mitt emot Åhlens på drottninggatan finns det en skönhetssalong som heter nåt åt active hud & skönhetsvård eller så. De gör kanonbra hål med plast, titan etc. Jag har själv titan därifrån. Kostar ca 180 kr för 2 hål.

• <:3 )~~~~

Mer eller mindre alla hårsalonger tar väl hål nuförtiden. Kostar ca 80kr/hål och lite billigare per st för 2 hål, har jag sett.
    Jag tog mitt första hål i örat för 13år sedan, därefter har det blivit några till och jag har alltid haft läkeörhängen i plast.

Svar på tråden Öronhåltagning i Stockholm