• julijänta

Hyra löshår i Stockholm???

Hej! Kan man hyra äkta löshår nånstans i Stockholm? Min frissa ville sälja ett knippe äkta hår för 1000 kronor, vilket är ganska dyrt om man inte kommer att använda det igen.

• Svar på tråden Hyra löshår i Stockholm???
  • siouxie

tror inte man kan hyra, däremot kan du gå på TajMahal o köpa själv.. finns både syntetiskt o äkta. Syntetiskt kostar ca 75 kr för en bunt.. kan tänka mej att du behöver 2 buntar. Dom i butiken hjälper dej att hitta en bra nyans!

• Midvintertös

Hej!

Hade också tänkte att köpa lös hår. Var ligger TajMahal?

/H

• sötnos

Kammakargatan 40, en tvärgata till Drottninggatan. Köpte långt blont löshår, lockigt förra veckan som var ca 1,5 m brett som går att klippa itu för 195:-. Köpte även till clips om jag vill göra en snabb hårförlängning till fest!

• julijänta

Tack för tipset! Ska kila dit efter jobbet nån dag och kolla. Vet du på ett ungefääär vad ett knippe äkta hår kostar hos dem?

• Midvintertös

Tack så mycket!

Får åka dit någon dag.

/H

• sötnos

Ca 400..........tror jag och då var det ganska mycket. Vet ej om det finns mindre slingor av hår. Mycket har dom i alla fall.

• Lakritztroll

Hej!
    Var själv på Taj mahal igår och köpte en knippe äkta hår, 25 cm. Det var hår fastsytt på en söm. Och det var ca 3 meter lång söm med hår.
    Betalade endast 250 kronor!
    Det tycker jag var ett bra pris...
    Alla som inte har varit där, gå dit, det är hår och hår och hår överallt, till jättebra priser.
    Ett tips är att köpa äkta hår för detta kan man göra mer med som t.ex att locka det med tång utan att det smälter!!
    Lycka till!!

• julijänta

Låter mkt lovande, stooort tack! Kan man färga det också? Om man färgar sitt eget hår kunde man ju passa på att be frissan färga löshåret i samma ton också...

• kayla

var i åhlens city, det var rea på löshår från björn axens

• Lakritztroll

eftersom det är riktigt hår kan man färga det!! inga problem!

Svar på tråden Hyra löshår i Stockholm???