cervera?
Är det ngn som vet om Cervera ger ngn procent till brudparet om man lämnar in önskelista? Duka ger 10% av värdet på det gästerna har köpt för. Kan ju vara värt att veta....
Är det ngn som vet om Cervera ger ngn procent till brudparet om man lämnar in önskelista? Duka ger 10% av värdet på det gästerna har köpt för. Kan ju vara värt att veta....
Cervera ger också 10%, men de har ett manuellt system för att hålla koll på listan.
Den Cervera affär man går in i ringer till den affären man gjort listan i och sedan faxar de listan till den frågande affären som sedan måste meddela dem tillbaka om något blir köpt. Verkar helt otroligt i dessa dator tider att man fortfarande kör något så gammalt system. Duka däremot lägger ut det på deras datorer som kan ses och uppdateras var som helst ifrån.
Tack för snabbt svar!
Gå in o kolla på tidigare trådar. Vill minnas att det finns en del varningar för Cervera.
Även jag har bemötts illa på Cervera med stor brist på servicekänsla. Mycket förvånande, om man har tänkt sig att kunderna skall komma tillbaka. I framtiden kommer jag att vända mig till vem som helst utom Cervera.
Vi hade vår lista hos duka och det fungerade perfekt. Fick inga dubletter. HAr i och för sig inte fått presentkortet ännu, men det kommer väl. Har bara varit fru i en vecka ännu.....
Det variera väl från butik till butik hur personalen fungerar...och därmed servicen...
Akta er för cervera. De verkar inte ha någon koll alls. Jag vet att en lampa på vår lista köptes men när jag gick dit och kollade var den ej stryken. En gång gick jag dit och spelade gäst till mitt bröllop och de gav helt fel info om servisen vi hade önskat oss så om jag hade köpt det hon sade hade det blivit helt fel!!
Vill minnas från en tidigare tråd att det gäller att ha med presentkort i sin önskelista, annas räknas ev presentkort inte in i den summa man får 10% på...
Sök tidigare trådar om ni vill veta mer exakt.
Akta er för cervera. De verkar inte ha någon koll alls. Jag vet att en lampa på vår lista köptes men när jag gick dit och kollade var den ej struken. En gång gick jag dit och spelade gäst till mitt bröllop och de gav helt fel info om servisen vi hade önskat oss så om jag hade köpt det hon sade hade det blivit helt fel!!
Akta er för cervera. De verkar inte ha någon koll alls. Jag vet att en lampa på vår lista köptes men när jag gick dit och kollade var den ej struken. En gång gick jag dit och spelade gäst till mitt bröllop och de gav helt fel info om servisen vi hade önskat oss så om jag hade köpt det hon sade hade det blivit helt fel!!