• iskatt

sexbutik i örebro?

Hej!
    Skrev förut en tråd om prickar vid bikinivaxning, blev rekommenderad en gel som heter Hygiene.. Skulle tydligen finnas i sexbutiker. Problemet är nu att jag inte känner till någon sådan där jag bor (Örebro)!! Nån annan som gör det?

• Svar på tråden sexbutik i örebro?
  • jessy

Fanns kondomerian förr iaf.. Men det var några år sedan jag bodde där nere :)

På nätet går den att köpa på lite olika ställen ex sexliv . com

• Jennifer E

VARNING för sexliv! Jag beställde grejer där som aldrig kom och fick beskedet att de gått i konkurs. Skrev då ett brev till konkursförvaltaren som ej hörts av. Det konstiga är att sidan ju finns kvar. Vet ej om det är ngn annan som tagit över och driver den nu. Ska testa att kontakta dem tror jag. Det här hände för ett år sen men jag blir fortfarande sur när jag hör talas om dem. Det var rätt mkt pengar tyvärr!

• jessy

Jennifer E - åh tråkigt att höra!!

lastbryggan . se
    erotikbolaget . com

• Jennifer E

Ja, de är nog bättre! Ska försöka få tag på sexliv nu. Återkommer med resultatet!

• Lilla Y

Tutti Frutti finns ju på Hertig Karls allé (på de höga numren, bortemot 80)men jag vet itne om de har annat än filmer.
    Sen ska det ju finnas en butik till, som för länge länge sedan låg på Ringgatan men nu ligger i industriområdet bortanför Trängkårsvägen (med flera gator). Jag komme inte ihåg namnet på den., men har för mig att den låg ganska nära själva bostadsområdet och inte mitt inne i gyttret...

Hoppas du hittar!

Svar på tråden sexbutik i örebro?