• FOX

Vi bråkar hela tiden nu innan bröllopet. Fler som har det såhär?

Hej!

Jag ovh min blivand ehar bott ihop i många år och haft det mycket bra . Vi har nästan aldrig bråkat. Men nu innan bröllopet är vi osams jämt. Vi blir ffa osams om sådant osm rör bröllopet. Man blir ju orolig för hur framtiden ska bli. Är det grälande tillfälligt eller har vår relation försämrats?

Fler som upplevt samma sak?

Hälsningar Fox

• Svar på tråden Vi bråkar hela tiden nu innan bröllopet. Fler som har det såhär?
  • Bonadea

Det är fullt normalt att det blir sådär inför bröllopet. Ni är ju båda extra uppstressade just nu. Ni vill båda att er dag ska bli så bra som möjligt och tycker man inte lika om allt så är det klart att det kan bli lite 'tvister'. Förhoppningsvis blir allt som vanligt igen när allt är över :)

• FOX

Tack, jag behöver bli tröstad!!!!

• Divan

Jo jag känner igen det...... tyvärr. Inget roligt alls. Ibland känner man att man bara vill ställa in allt. Suck........

• CHJ

Jag är så jävla less på min sambo han går mig på nerverna..jag förtjänar att bli bra behandlad men han är ett riktigt svin ..vi har nyss varit ut på krogen han gick iväg med en kompis i ca 2 tim lämnade mig som inte kände en enda...sen när jag träffar han igen så skiter han i mig och viska gifta oss snart....

• New York brud

Visst ar det trakigt nar man mitt i all lycka inser att de fortfarande kan vara riktigt irriterande manskliga??

Livet kommer nog tyvarr aldrig att bli friktionsfritt, men inte vill man braka mer innan ens forhoppningsvis mest romantiska dag.

Ar nog de beromda B-nerverna...

• mamma2

Jag känner att det vi bråkar om är , har du hunnit ringa det, har du gjort det, bla bla!!!???
    Man har så mycket som måste göras så det bara bubblar över i hjärn-kontoret.
    Jag känner att det skall bli skönt när den dagen väl är här och sedan när det är över. Då kan man sitta och titta i sitt album och minnas den dagen!

• Electric Lady

HELT normalt tror jag!

Jag har märkt att jag blivit mer retlig de sista en till två veckorna (bröllop om en vecka) Men det har inte blivit så mycket bråk, för jag har sinnesnärvaro nog att tänka "det här är bara jag som är bröllopshysterisk, lägg ner!" när jag blir arg. Och låta bli att mucka gräl. Testa det!

• a.b.c.

Både vi och flera av våra gifta vänner kände likadant. Det går över, lovar jag dig. För jag är gift och vi tjafsar inte mera.

• FOX

Hej allihopa!

Tack så mycket för alla tröstande ord! Jag är så glad att ni vill dela med er av era erfarenheter, det är så skönt att veta att man inte är ensam om detta problem.

Det känns ju så konstigt att bråka så här innan bröllopet när man förväntat sig att allting skulle vara så romantiskt.

Jag tror att det kan vara så att alla meningsskiljaktigheter förstoras upp för man har orimliga förväntningar på att man ska tycka likadant om allting som rör bröllopet!

Tack än en gång / Fox

Svar på tråden Vi bråkar hela tiden nu innan bröllopet. Fler som har det såhär?