Stay ups - jättebra eller jättedåliga märken?
Någon som vet några jättebra stay ups? Eller några jättedåliga? Alla erfarenheter mottages glatt!
Någon som vet några jättebra stay ups? Eller några jättedåliga? Alla erfarenheter mottages glatt!
Jag undrar också, ska handla imorgon och vore tacksam för tips då jag aldrig haft stayups tidigare.
Har alltid köpt på Lindex förut. Nu är det jättelänge sedan jag hade stay-ups så jag minns inte vilket märke och jag vet ju inte om de är lika bra längre.
Jag köpte mina på NKs underklädes avdelning och de var jättebra! Satt perfekt hela dagen till långt in på natten! Hade även strumpebandshållare fastsatt i och det satt perfekt!
Kommer inte ihåg märket men personalen hjälper er säkert!
Tack för tipsen! Kanske tar och svänger förbi NK på hemvägen då...
Dim Up!!!! Toppenbra! Har en storlek för bredd och en för längd!
Aha, det låter ju superbra - tack! Dim finns på NK, va? Nå, jag ska strax dit och kolla!
Wolford ar dom basta!!!!!!!
Tycker det är svårt att veta storlek.
Provade för nåt år sen men de ena paret var för små och de andra för stora.
De som var för små satt åt för hårt på låret så det blev helt fläskigt och fult där. De andra blev för långa istället så man fick dra upp dem till troskanten typ... hoho! Plus att de halkade ner...
Så storlek både på längd och bredd låter som en höjdare!
Lindex sitter super, jag brukar tvätta dem för hand så kan man använda dem flera gånger, tänk bara på att inte smörja in benen innan
Italienska Trasparenze har stayup:s anpassade efter vikt och längd, massa roliga färger och mönster och underbar kvalitet. Halkar aldrig ner.... har faktiskt aldrig prövat nåt bättre, varken billigare eller dyrare.
Åhléns egna märke är suveräna! Mycket prisvärda (65 kr eller liknande) och bra kvalité. Det är mycket sällan som några strumpor går sönder.
Det var någon som skrev att du skulle tänka på att inte smörja in dig. Det är också bra att vara ganska "renrakad" på benen (om du brukar raka benen förståss...) just där själva gummidelen ska "fastna" på benet. Ibland kan man hjälpa gummidelen på stayupsen med några stänk vatten.
Lycka till!
//Augustibruden
Vem är hårig på låren?
Lindex funkar toppen för mig! Sitter superbra, så att man liksom glömmer bort att man har dem på sig...
Tack för alla tips! Gäller att komma ihåg det där om att inte smörja in låren också...
Läste i nån annan tråd att lindex har rea på vita strumpor av olika slag nu, bara ett tips....
Var i "min" Lindexaffär idag. De enda snygga styupsen de hade i min storlek var provade, dvs helt svarta under foten och med hål i!!!!! Får väl leta på Debenhams när jag kommer till den stora staden...