TIPS!!! Billiga kostymer och annat till Herrar
Grosshandlarn i sickla har utförsäljning på herr kläder. Man kan få billiga kostymer, smokingar och frackar, även andra kläder.
Värt att åka dit och kolla upp.
Grosshandlarn i sickla har utförsäljning på herr kläder. Man kan få billiga kostymer, smokingar och frackar, även andra kläder.
Värt att åka dit och kolla upp.
Puttar upp
Vi köpte min mans frack på Grosshandlarn
i Stockholm (vid Centralstationen) i mycket god tid före vårt bröllop.
Fracken hängdes in i garderoben tillsammans med flertalet kostymer i bl a ull och togs först fram 1 vecka innan bröllopet. När min man provad fracken visade det sig att tyget på ena ärmen var skadat (vilket vi ej sett vid köpet) och vi tog direkt kontakt med Grosshandlarn.
För att göra en lång historia kort fick vi ett otroligt snorkigt och otrevligt bemötande där de redan i telefonen (utan att ha sett fracken) talat om att vi hade MAL i vårt hem.
Vi tyckte att det var konstigt att enbart fracken då skulle blivit angripen, kanske av den beryktade frackmalen . Vi åkte in med fracken och de talade om att vi kunde ju kontakta Allmänna Reklamations Nämden om vi hade lust...
Ni som planerar bröllop förstår ju säkert vilken stress detta blev för oss och ja vi skickade ärendet vidare till ARN och hyrde en frack på stan eftersom Grosshandlarn vägrade att byta ut den felaktiga fracken.
Sedemera visade det sig att ARN tyvärr inte kunde göra något åt ärendet eftersom vi hade handlat fracken 6 månader innan upptäckten av skadan.
Att slutligen få betala både för hyra och en felaktig frack gör att jag vill varna för Grosshandlarn som företag pga deras mycket dåliga bemötande av kund. Om ni ändå bestämmer er för att handla där är mitt råd kontrollera plagget NOGA
/Tina
inlägget försvann Här kommer det igen
Tråkigt för er att få ett sådand bemötande det är ju inte vad man räknar med.
Vi köpte också m2b:s kostym där och han fick all hjälp man kan få, novis som han är på kostymer. Mycket proffsigt bemötande. Kanske beror på affär???