• Camilla77

Falska fräknar

Går det att "tillverka egan fräknar" Det är ju så fint!!!

• Svar på tråden Falska fräknar
  • juni

Tänk att man aldrig är nöjd :) Jag har massor av fräknar och fler blir det nu i vårsolen, så nu i vår undviker jag solen, eftrsom jag inte vill ha så mycket fräknar på bröllopet om 2,5 vecka :)

Tyvärr, jag kan inte svara på din fråga, jag hade bara så roligt åt att vi vill så olika saker. Du kan få några av mig :)

Hoppas nån annan kan ge dig ett mer seriöst svar!

• alvice

du kan få några av mig me :) allt går ju att göra.. och fräknar är väl endå rätt "litet" snacka med den som ska make up:a dig.. hon kanske har några tips för att få några fräknar ;) annars får du ta en brun läppenna som man gjorde när man var liten :)

• Tant Pernilla

Ge gärna några fräknar åt mig med! Det är ju så himla snyggt...!

Men vi som saknar fräknar får nog helt enkelt lära oss att vara nöjda utan.

• höst05

Lancôme hade faktiskt en fräkenpenna för ett tag sen...den var deras "tokiga crazy-produkt", de brukar ha en i varje kollektion. Det var nåt slags kajalpenna, antar att den var hårdare än en vanlig, och brun...så att man skulle kunna göra egna fräknar! Tokig men ganska kul idé för dem som absolut vill ha fräknar...har dock inte sett hur det ser ut när man blir fräknig med hjälp av den. Mitt råd alltså: dammsug Lancômediskarna och se om de inte har en liten sån penna liggande nånstans....

• juni

Ursäkta, detta är ju inte min tråd, men jag måste bara skriva att jag blir så himla glad över att läsa att ni tycker att fräknar är snyggt!

Om ni bara visste vad jag avskydde dem när jag var yngre :) Numera så bryr jag mig inte längre speciellt mycket alls, men skulle hellre vara utan dem, för jag tycker det är så snyggt utan!

Jaja, alla är vi olika, tack o lov, synd bara att vi inte kan vara nöjda med det. ;)

• Clinn

Man kan faktiskt låta tatuera in fräknar!
    Det tar inte så lång tid som man kan tro, och blir riktigt fint....:)

• guldlock

Hej!
    jag har också fräknar och ju mer sol desto fler poppar det upp. Jag tyckte inte heller om mina fräknar när jag var yngre men nu tycker jag att det är ok, plus att man ser lite brunare ut i ansiktet när man får lite fräknar. Kul att höra att flera tycker att fräknar är fint! Och för er utan fräknar finns det ju tydligen flera olika metoder för att få det, undra hur det blir med den när pennan, man vill ju inte se ut som en påskkärring heller!

• Monn

Jag tycker det är jättefint med fräknar! Jag skulle också vilja ha några, men att måla på med en penna vågar jag nog inte.

• -svea-

man kan tatuera med henna... kan sitta i några månader om man låter leran sitta på länge.....

kolla upp med hennatatueringsställen om den finns några sådana...

jag har kanske 4 fräknar som syns om man granskar min näsa och jag älskar dom!,, då syns iofs mina pormaskar också...

Svar på tråden Falska fräknar