• annab

Möhippa i luleå

Hjälp mig med förslag på möhippe utövning .....i Luleå
    Ska ordna en för första gången så jag behöver hjälp på vägen .......
    Tacksam för allt

• Svar på tråden Möhippa i luleå
  • CyberPet

Ut på industriområdet på Bergnäset och kör Go-kart. Kanske ta Lapponia och ät middag ute i skärgården. Svårt att hitta på roliga saker, men själv är jag en sån som inte gillar så mycket action, så jag skulle kontakta någon som sysslar med aromterapi, massage, skönhetsbehandlingar osv. Bara njuta, och sen äta god middag på Lapponia eller någon mysig krog (Oliv kanske?).

Petra

• Honey

Åh! Vad kul! Här kommer mina förslag:

. Hyra relaxen på Nordpoolen i Boden där man även kan äta middag

. Piteå Havsbad

. Äventyrsbana på Ormberget (om den nu finns kvar?) Där kan man ju även bada bastu, pool och middag.

. Massage/spa på Flora Spa

. Laponia (ja, som CyperPet s :))

. Hyra stuga tex på Brändöns fritidsby och anordna lekar, bada bastu, bada i havet om det är varmt, äta god mat och annat skoj. Där har de också en liten äventyrsbana.

Vad kul att fixa en hippa! Jag längtar tills jag "får" uppdraget!

• Brudjojo

Synd att det inte var vinter, då hade ni ju kunnat bada badtunna i Örnvik eller Nordkalotten, det kan man ju göra på sommaren också men det är roligare på vintern... Vi hade en möhippa i Luleå en gång då en tjej fick bestiga Glasberget kl. 5 på morgonen (Måttsundsbacken) väl upp fick hon frukostbuffe som vi dukat upp och en manlig strippa... (En kompis bror som inte klädde av sig allt...)

• sjöbrud

Äventyrsbanan på Ormberget är en rolig grej, sen har vi låtit en brud sjunga in en egen singel på Kronan området, det var jättekul! Mer förslag - åk till Boden och rid på Western Farm och bada på Nordpoolen, Bowling, själv fick jag åka till Pitehavsbad och ha en underbar spa dag och tävlingar i rutchkanorna, det var jättekul! På kronanområdet kan man få dreja en egen vas eller kanske prova på att blåsa glas! Ring och kolla! Sen är väl picknick och beachwolleyboll underbart en varm sommardag... Lycka till!

• Gudde

annab Det står en bastuflotte bredvid Laponia och den brukar tydligen hyras ut till olika aktiviteter. Ett annat tips är att ni bokar bord på på den nyöppnade puben Färjan. Vi var där i lördags och det var spermysig miljö.

Svar på tråden Möhippa i luleå