har någon tips på underklädesaffärer i Stockholm?
Ska till Stockholm i samband med jobbet, tänkte passa på att inhandla underkläder inför bröllopet. Kan någon ge mig lite tips på bra affärer inne i stan?
Ska till Stockholm i samband med jobbet, tänkte passa på att inhandla underkläder inför bröllopet. Kan någon ge mig lite tips på bra affärer inne i stan?
Gustaf Melbin i Gamla Stan. )
//Augustibruden
Jag var inne i Stockholm idag och var på en jättetrevlig butik som heter Samira Sabris Underkläder den ligger på Götgatan 46. Jättetrevlig och kunnig personal.
Det finns en butik som heter "Underfin" som ligger på Drottninggatan i Sthlm. Har iofs inte varit inne i den själv, men hört mycket positivt om den.
/S
Victor&Victoria på grev turegatan har en del snygga saker. Men bäst utbud har NK underkläder även om man ofta önsker lite mer uppmäsrksam och vänlig service när man handlar där.
Ja NK är bäst och expediterna är fantastiska på att hjälpa en när man behöver hjälp. Annars finns det ett väldigt stort utbud på Åhléns City.
Jag har också handlat på victor & victoria, de har mycket fina saker. En annan butik som jag också vill rekommendera sortimentsmässigt är Debenhams. De har väldigt mycket! Köpte själv min bh till bröllopet där, enda stället jag hittade en halterneck-bh på. En wonderbra.
Underfin på Drpttninggatan. Hur läckra kläder som helst. Köpte min egen där och är bara SÅÅÅÅ NÖJD!! Hon som har butiken är verkligen jättetrevlig och hjälpsam...
Behöver du en behå i lite större storlek kan jag rekommendera Miss mary of Sweden på Mäster Samuelsgatan eller Marie Shop på St Eriksgatan. Lycka till
oh..jag håller med om att Debenhamns är hur bra som helst! Jag har haft mycket hjälp av dem med kläder till ett bröllop, kläder till mig som drar stor size vilket de är suveräna på...snygga kläder för stora men också tärnklänningar till våra döttrar. Skulle också ha tag i bh:ar och en som precis slutat amma och normalt drar 95 DD hatar verkligen bh jakter men de hittade 2 helt suveräna som jag använder jämnt nu för tiden....ja, Debenhamns har fortfarande service åt varje kund fastän man är så stora....och när du ändå är där..missa inte cafe/restauranten....mums!
Tack alla snälla för tipsen!
Har storlek D (glömde skriva det )så särskilt tack "Momo" och "mrs tate to be" som upplyste mig om butiker med lite större storlekar. Vilket tur att det super-forum finns!
Miss Mary finns inte längre i Sthlm, de stängde på skärtorsdagen.