Frisör i Trollhättan
Hej
Finns det någon som har erfarenhet och vet någon duktig frisör i Trollhättan. Jag vet inte vart jag ska göra min bruduppsättning, så jag skulle bli jätteglad om jag fick tips.
Tack på förhand
Hej
Finns det någon som har erfarenhet och vet någon duktig frisör i Trollhättan. Jag vet inte vart jag ska göra min bruduppsättning, så jag skulle bli jätteglad om jag fick tips.
Tack på förhand
skriv din adr så mailar jag dig
Förresten - kul att hitta en till från Thn, vet bara en till som håller till här.
När gifter ni er?
Vi gifter oss 21 aug i Trököna bygdegård, Grästorp (kommer ifrån och bor i Thn).
Hej Jippi vad det är roligt att hitta fler från Trollhättan!!!
Hur går det för er tjejer??
Det börjar bli nervöst nu!
Jag gifter mig den 12 juni så det närmar sig med stormsteg.
/ Chricki
Ännu fler, kul.
Tycker vi ligger lite efter men samtidigt borde det inte vara några problem.
Det vi har kvar är:
Skicka in hindersprövning
Solist i kyrkan
Bil
Tärnor (mina systrar är det tänkt och skall prata med dom i morgon, antar att dom säger ja )
Kyrkprogram
Festprogram
Underkläder
Bordsplacering
Frisyr (skall gå igenom det idag med frissan)
Det kanske inte var så farligt, det jag har mest panik för är solisten i kyrkan, får hoppas att det löser sig. Anderssonskan gav mig några tips som jag skall höra med.
Hur går det själva?
Hej
Va kul, att höra av flera från vår lilla stad. Vi gifter oss inte förrän om ett år, men jag vill redan nu kolla upp saker så att jag inte behöver stressa i slutet. Vi väljer mellan v tunhems kyrka med fest i bygdegården eller Örs kyrka och fest uppe i Kroppefjäll. Min adress är lisbethericsson1@hotmail.com. Jättekul att ghöra små tips om frisörer. Jag brukar gå hos Zandhoff och Zäter men jag vet inte hur dem är på bruduppsättningar.
Nenne1