• shalimar

18 juni 2005!

Några fler? För oss är det ett preliminärt datum, men vi kommer att satsa ALLT på den dagen! Det är nämligen dagen före min 30:nde födelsedag, och jag vill gifta mig före jag fyller 30, dessutom vill vi ha ett sommarbröllop och 2005 passar oss. Så jag hoppas och ber att det blir så...

• Svar på tråden 18 juni 2005!
  • twinkle

vi skulle ha gift oss 18:e, men festlokalen var bokad, så nu blir det den 11:e!

• SofieFredrik

Vi ska gifta oss den 18/6 2005!! Vad roligt att se en till som ska det! Vart ska ni gifta er? Vi har bokat Villa Belparc för festen men kyrkan är inte bookad ännu.

• Sandflickan

Gifter mig också 18/6. Har bokat Seglora kyrka och i full färd med att boka lokal. Såg att nån redan börjat titta efter fotograf, blir det svårt att få tag i tror ni?

• Jobbet

Vi tänker också gifta oss den 18/6. Har bokat kyrka och festlokal. Nu funderar vi dock på om vi ska gifta oss borgerligt istället... Mycket att fundera över...

• Maleka

Hej!
    Ska också gifta mig den 18:e juni nästa år. Kyrkan och festlokal är bokad så nu väntar jag på att plaeringen ska dra igång på allvar i höst.
    Jag är redan pirrig!

• Tuffsa

Vi gifter oss också den 18 juni! Det var vi som hade bokat twinkles festlokal :) Kolla inlägget ovan.

Dessutom har vi bokat kyrka, men i övrigt har vi i stort sett all planering kvar.

• Jenkizen

Vi ska gifta oss den 18 ingenting är bokat än men man behöver inte boka så långt i förväg här uppe i norrland

• SaMo

Ska också gifta oss den 18:e Gör för tillfället inget annat än funderar på bröllop! Men inte kan man fundera för mycket?! Jag ska suga ordentligt på det här hela året!

• Marie_80

Gifter oss oxå 18 juni har bokat kyrka, lokal, fotograf och band. Så längtar nu till hösten då planeringen sätter igång igen.

• mapa

här är en till som gifter sig då. Kyrka, lokal, fotograf, smink och frisör är redan bokat.

• Våren-05

Hej!
    Vi ska också gifta oss den 18 juni.
    Har bokat festlokal och kyrka. Börjat skissa på en gästlista och funderar nu som mest på klänning och färgtema.
    Det känns redan lite pirrigt men det är en rolig planerering och tid man har främför sig.

Svar på tråden 18 juni 2005!