Parfym med lätt doft av liljekonvalj??
Någon som har någon sådan parfym med denna doft att rekomendera?
Vill inte ha någon tung coh "tantig" doft utan lätt och sommarfräscht som passar en ung brud *ler*
Någon som har någon sådan parfym med denna doft att rekomendera?
Vill inte ha någon tung coh "tantig" doft utan lätt och sommarfräscht som passar en ung brud *ler*
Yves Rocher har en som doftar lite liljekonvalj. Den sitter inte i så länge men man kan ju spruta på sig lite då och då under kvällen.
Det heter: pur désir de lilas
Jag tycker den doftar gott i allafall!
Hoppas du får fler tips så du har lite att välja på. Lycka till!
Kenzo har en parfym med ett liljekonvaljblad på! Klart en av mina favoriter, testa den!
Jag igen..kom på att den doftar ju syrén, inte konvalj..men sommar i allafall ;)
Anais Anais doftar liljekonvalj
Dior har kommit med en ny, såg den på kicks, Lily Dior heter den. Luktar liljekonvalj.
Yves Rocher har en som doftar liljekonvalj, samma flaska som syren fast vit! Billig ...
På body shop brukar dom ha liljekonvalj doftande parfym.
En annan billig liljekonvaljserie har Yardley: Body spray, EdT, Body Lotion, Shower gel/soap och Talk. Luktar som riktiga blommor.
Diors Diorissimo luktar liljekonvalj.
Zyrzan: Den vita luktar väl gardenia?
Jag kan rekommendera Jennifer Lopez doft Glow. Den luktar liljekonvalj och många tycker den luktar "tant". Men jag har den och tycker den är jättefräsch
Dior Diorissimo doftar liljekonvalj om jag inte minns fel. Jag tycker den är helt ljuvlig som sommardoft. Inte ett dugg tantig även om jag kan tänka mig att en del tycker det efterson den har funnits ett tag och är en så kallad blommig doft.
kom oxå bara på yves rocher som har liljekonvalj parfym.
tycker jag luktar gott och inte tant
Hejsan! Pleasure, from Estee Lauder luktar fatastiskt gott, och faktiskt väldigt mycket liljekonvalj, köp den, du kommer att bli så nöjd!
MVH
Malin
Håller med Afroditi! Glow är min favorit, den luktar inte alls tant och det bästa av allt: min kille älskar den doften!