Har ni tips vart man kan köpa en fin gästbok?
Hej!
Jag har inte hittat nån fin gästbok än, har ni tips? Gärna en sån som redan har förtryckta frågor till gästerna.......
Tacksam.....
Hej!
Jag har inte hittat nån fin gästbok än, har ni tips? Gärna en sån som redan har förtryckta frågor till gästerna.......
Tacksam.....
Oj, nej ingen aning. Men jag skulle också vilja veta.
förtryckta frågor kan man göra på lösa papper som man sedan klistrar in i gästboken. Då gör det inget om de skriver fel och börjar på en ny.
I övrigt har jag inga bra tips på förtryckta-frågor-gästböcker...
Åhlens ska han nån sån bok som heter vårt bröllop eller nåt liknande, såg det här inne på en läng förut.
Bokia har flera olika.
Jag har tittat i den bok som sara.k talar om, som finns på Åhléns. Den har förtryckta frågor som gästerna kan svara på och om jag inte minns fel så fungerar den även som en slags minnesbok där man kan skriva saker om bröllopet. Om vi inte redan hade köpt vår gästbok skulle jag nog satsat på den här.
vi köpte en fin pärm och skrev ut frågor på lösblad som sattes in i pärmen = nästan alla skrev och det var ingen kö
Designtorget har en med förtryckta frågor, typ mina vänner som man hade då man var liten. Vi tänker köpa en vacker bok men låta gästerna skriva på lösblad så klistrar vi in dem efteråt.
Nk, Åhléns, Ordning & reda mfl har fina böcker i olika utförande. Stockholmsorienterade affärer jag vet, men det är där jag kollat.
Jag har varit inne på Åhlens i Umeå, och där finns det ingen gästbok som ni pratar om.
Det finns en jättefin cremefärgad bok på Indiska med broderade cremfärgade paljetthjärtan på.. funderar själv på att ha den som gästbok :)
Ett litet tips för er som gillar att köpa böcker till bra priser..
Gå in på www.adlibris.se och skriv bröllop i sökrutan, då kommer det upp alla möjliga bröllopsböcker. Bl.a. de minnesböcker som finns i butik.
När jag gjort prisjämförelser så har Adlibris alltid varit billigare.
Tack för alla svar!
Nu har jag köpt gästböcker. Det blev 2 olika. Den ena från Åhléns som kostar 255 kr och den andra i en bokaffär också den med lite förtryckta frågor för 119 kr. Tack för alla tips! Eftersom vi har så många gäster var jag tvungen att köpa 2 st och tyckte att det var kul att det blev 2 olika, roligare att bläddra i sen. Kram