En äldre man
Hejsan alla där...! :)
Jag har länge tänkt skriva någonstans om detta...eftersom jag är en hemsk fegis, och vill för "bekvämlighetens skull" inte ta upp saken med mina vänner eller bekanta.
Så... till saken, mina nya vänner.
Jag har träffat en alldeles undebar man, som är betydligt mycket äldre än jag. Det är just det som gör det hela så mycket svårare... det att han är 40 år gammal, och jag är 20.
Det är alltså 20 års skillnad...
Då jag läst era tidigare inlägg på denna sajt, så har jag märkt att en liknande åldersskillnad inte är så ovanligt.
Men saken är den, att jag själv har unga föräldrar; 40 år gamla. Så min stora kärlek är jämngammal med dem, och det oroar mig en bit.
Visserligen är han "ungdomlig", och jag mer vuxen än andra i min ålder - men jag har trots detta inte ännu vågat "visa upp" honom, eller ens nämna honom för mina vänner.
hehe... det hela verkar lite ironiskt likna "sex and the city" - men vi har det så otroligt fint; och jag vill inte förstöra det hela med att mina vänner och nära släkt tycker illa om vårt förhållande. Han skulle kunna drabbas hårdast av det hela...
Så, jag skriver nog nu för att få lite uppmuntran.
Har ni något bra - - - eller dåligt att säga?
Jag läser gärna svar...och frågor likså.
Tackar!
Kram,
Johanna