Frisör i Göteborg???
Jag behöver tips på en bra frisör i Göteborg, gärna Hisingen.
Är det någon som har något tips?
Tack!!!
Jag behöver tips på en bra frisör i Göteborg, gärna Hisingen.
Är det någon som har något tips?
Tack!!!
Jag fixade håret hos Salong Eriksberg. Det blev jättefint och var väldigt billigt. KOmmer att fortsätta att klippa mig där.
Jag rekomenderar Frisörgruppen på kyrkogatan.
Jag rekommenderar oxå Frisögruppen!
Vad fick ni betala???
Min frisor har kkat! EEK
Jag ska gifta mig 14/8 så jag vet inte exakt vad det kommer kosta än men tror att uppsättningen kommer kosta ca 800-1000kr. Men det är ju 3h jobb och jag vet att det kommer bli jättebra så priset känns bra.
Gossi vad heter tjejen som ska fixa ditt hår? Jag rekomenderar Carina.Hon e jätteduktig, ger tips och tevlig.
Divina,
"Tjejen" som ska fixa mitt hår heter Christer Han har varit min frisör i ca 7år så jag känner mig väldigt trygg.
Paula eller Linda på Salong Mazi
Storgatan!
Jag gillar Jenny på Salong Diva (mitt emot Ramona Design). Har tidigare gjort festuppsättningar hos henne och har alltid blivit väldigt bra!! Gillar framförallt hennes förmåga att göra frissyrer i "Björn Axén"-stilen.
Jag kan rekommendera min egna frisör. Vi bor i Göteborg i Gårdsten. Han kan säkert åka till dig jag är inte säker, men annars så har han en salong. Han är jätte duktig och har mycket erfarenhet från paris, Libanon och något annat ställe. Väldigt duktig och bra. Smikning är hans döttrar bra på. Du får det där "movie-star" looken och blir säkert supernöjd. Kontakta honom på hans salong på nummret 031-3309370. Säg att Julia Gerges har tipsat dig. Gå dit på en provsminkning m.m om du är osäker!
Lycka till!
/Julia :)
Min frisör är duktig och väldigt trevlig dessutom! Hon heter Mandana, salongen heter Clipper Crazy. Det är hennes egen salong. Den ligger på Seminariegatan, tel 826265. Henne vill jag varmt rekommendera!