• sötnos

    ngn som provat Bio Drain?

    Är det någon av er som provat Bio Drain?
    Funkar dom? Har några kilo kvar efter graviditeten i oktober 03. Ska ner till 57 kg väger nu 60kg. Äter nyttigt i veckan, tränar 2 ggr per vecka men de sista kilona ger sig inte. Känner mig ofta "uppblåst" och tänkte att de här tabletterna kanske gör att man går ner lite till och inte känner sig så däst och svullen emellanåt. Vill bara ner 3 kg så att inte byxorna spänner så.....

  • Svar på tråden ngn som provat Bio Drain?
  • Stjärna

    Träna lite mer.
    Drick mer vatten.
    Börja spring!
    Var nöjd med hur du ser ut och acceptera att tre kilo för mycket inte är så mycket.

    Det är de enda tips jag kan komma på. Är inte mycket för tabletter och pulver för att gå ner i vikt.

  • Msblue1215

    Nej nej det finns inga magiska tabletter att gå ner i vikt. Även om det fungerar tillfälligt så kommer vikten tillbaka igen när du slutar med tabletterna. Inte mer vatten heller för det gör dig bara uppblåst. Drick en riktig shake som är nyttig o mättande. Inte såna man köper på hälsokosten, Ica eller apoteket. Inga såna fake shake som smakar kemikalier. Sen även dricka Control o ta riktigt nyttiga o mättande bars. Jag skulle aldrig gå på sånt du vill ta. Jag är rädd om min kropp. Har gått ner i vikt med saker som är naturliga inte fulla av kemikalier o sånt man bara kissar ut. Så frågan är om du vill gå ner i vikt så du kan hålla vikten resten av ditt liv eller bara vill ha en tillfällig lösning? Som gör att du när du slutat ta dom "magiska" tabletterna kommer att gå upp allt du har gått upp plus lite till

Svar på tråden ngn som provat Bio Drain?