• Bröllopstokiig

Borlig vigsel

Jag skulle villja ha litte tipps på lockaler där man både kan ha fest och sermoni. Vi ska gifta os borligt och skulle vilja jöra det utomhus men det är bra om det fins så man kan ha motagningen nära. Tack på förhand

• Svar på tråden Borlig vigsel
  • Bröllopstokiig

sök på "borgerlig" så går det nog bra!

• Bröllopstokiig

Vart ska jag söka på "borgerlig"

• Bröllopstokiig

på sökmotorn här på forumet! frågan har avhandlats vid många tillfällen.

• Bröllopstokiig

det står "sök inlägg", där skriver du in vad det nu är du vill söka efter.

• Bröllopstokiig

Smådalarögård!
    Inte ett budget-alternativ men perfekt för oss: bra service, fin matsal, fin danslokal, ligger precis vid vattnet, alla gäster kan övernatta, eget hus för brudparet etc.

• Bröllopstokiig

Hur mycket kostar Smådalarögård att hyra, mat och så vidare? Det är jättefint därute så jag blir lite nyfiken.

• Bröllopstokiig

En arbetskamrat till min man ska gifta sig borgerligt och ha fest i Herrängens gård i Herrängen, Älvsjö. Jag har inte varit inne i huset, men trädgården utanför ser väldigt fin ut på sommaren.

• Bröllopstokiig

Det finns massa fina ställen för borglig vigsel och fest, alla gårdar och herrgårdar och slott.
    Södertuna Slott är fint och sedan har du allt ifrån Ulriksdals Wärdhus till Hagaparken och där finns Stallmästargården inom behagligt räckhåll.
    Sedan ute på Djurgården vid Waldermansudde och så kan man ha festen på någon av resturangerna på Djurgården.

Lycka till!

• Bröllopstokiig

Hej Lilia,
    Testa med Hagaparken i Solna, du kan ha festen på koppartälten www.koppartalten.se (inte världens bäst hemsida men där står iaf. kontaktinfo.)plus alla andra jättebra förslag från de andra!
    I Solna finns det dessutom kvinnliga "borgerliga" vigselförrättare, bla. Elisabeth Falk, som jag tycker är så himla bra!
    Mvh,
    Lycka till!
    Avid.

Svar på tråden Borlig vigsel