• Zola

    Ny träff i Helsingfors

    Vår länk är avstängd!!! Varför??!!!
    Ivarje fall, bara 2 veckor kvar till 15.5, borde vi så småning om betämma tid och plats? Känner någon till en billig och bra restaurang, eller blir det bara en "kaffeträff"? (Bor inte själv i Hesa så känner inte till om det finns någo bra ställe att träffas på.)
    Hör av er!!!!

  • Svar på tråden Ny träff i Helsingfors
  • Hannah81

    Kan det ha nånting att göra med att hela BT låg nere igår?
    Jag är med på det mesta, bara det inte kostar så mycket... Föreslå ni andra!

  • råddjuret

    Jag tror att länkar stängs automatiskt efter 3 månader, så det beror nog på det. Jaa-a, vart skulle man gå och äta? Det beror ju lite på hurdan och hur mycket mat man vill äta. Förslag? Ska det vara restaurang eller ska det vara nåt café (som också har lite mat)? Jag kan försöka fundera ut nåt billigt och bra om jag bara får lite tips på hurdant ställe ni vill till... Anyone?

    Vi hörs!

  • Zola

    Huvudsaken är väl att det är billigt om jag förstått de tidigare inläggen rätt. Något trevligt ställe inte allt för långt från centrum blir väl bra. Hur många blir vi, måste man beställa bord om vi blir många? Jag kommer! GLADA VAPPEN!!!

  • phoebe

    Hej på er!
    Hade igen missa denhär nya tråden. Jag kan int tyvärr sen heller komma med denhär gången..men hoppas ni har det rolit ändå!:)

  • råddjuret

    Hej!

    Nu har jag tyvärr fått förhinder och kan inte komma på träffen, tyvärr Hoppas det blir nån träff senare som jag kan hänga med på.

    Ha det så bra!

  • Hannah81

    Det är många som inte kan komma... Ska vi skjuta upp träffen till en senare tidpunkt då flera hoppeligen kan vara med?

  • Zola

    Jo, vi kan nog skjuta upp det, ingen har ju svarat på var och när vi ska träffas. Lycka till med era bröllop!

Svar på tråden Ny träff i Helsingfors