Puss- och dryckvänligt läppstift
Man kommer garanterat att pussas en del och skåla till höger och vänster å då vill jag ha ett läppstift som sitter kvar. Någon som har ngt bra förslag?
Brullan
Man kommer garanterat att pussas en del och skåla till höger och vänster å då vill jag ha ett läppstift som sitter kvar. Någon som har ngt bra förslag?
Brullan
inforskaffa ett 'lipstain" typ benetint fran Benefit. Da kan du gnugga in det och det sitter som berg!! Garanterat kyssvanligt! www.benefitcosmetics.com/benefit/product.asp%5Fname=Cosmetic+Product&category%5Fname=lip+color&product%5Fid=1070&Page=1
Lipfinity från Max Factor (tror det är från dem) sitter som berget på mig. Om jag har det på dagen (får bättra på m läppglans) så får jag ta väck det på kvällen med remover.
Jag hade helt vanligt läppstift som jag grundade med läpp penna och målade läppstiftet, bet av, pudrade, målade läppstift och bet av. Det satt hela dagen och kvällen och jag behövde inte bättra på det en enda gång!!
Jag har skaffat mig ett lipfix på Makeupstore. Det stryker man på efter läppstiftet och det sitter bra tycker jag.
Annars tror jag på Ebbelinas sätt. Det räcker säkert långt att grunda bra!
Om du vill använda Max Factors Lipfinity så testa i god tid innan. Mina läppar blir väldigt torra av det, men visst sitter det som berget! Har dock hört andra som inte har det minsta problem med torra läppar pga Lipfinity, så det kan vara värt att testa.
/Kattfot
Gillar ej lipfinity. Det blir supertorrt sedan börjar läppstiftet flagna bort istället. Tror att Ebbelinas tipps är bäst.
Tack för tipsen, vill ju ha en glansig fin pussmun
Isadoras variant av lipfinity är super, med ett utläckert glans.. kostar dessutom under hubdralappen.