• annika i Gbg

Jag ber om ursäkt!

Vill be om ursäkt för att jag tidigare i helgen gjorde många människor upprörda och ledsna med ett inlägg jag skrev. Ni som är berörda vet vad det gällde. Förlåt mig! Jag satt här i min ensamhet, mitt i familjen, och visste inte vad jag skulle göra och då skrev jag av mig min sorg här. Jag tvekade flera ggr innan jag tryckte på "posta" knappen. Tack till er som svarade mig nästan direkt! Jag kände stödet!

• Svar på tråden Jag ber om ursäkt!
  • annika i Gbg

Flyttar upp så fler ser detta.

• Guldfisken

Var det tråden om barnporrbilderna?

Varför ber du om ursäkt för det?

• annika i Gbg

Blev ju "avstängd" för det. Har tydligen gjort många väldigt upprörda. Det var därför jag undvek det ordet nu, de tar nog bort mig igen. Min mening var självklart inte att göra någon ledsen.

• Guldfisken

Jaha, oj då, det visste jag inte.
    Såg bara att du uttryckte din förtvivlan över det som hade hänt och det kan ju ingen klandra dig för.

Känns ju orättvist att du skall bli avstängd för det.

• isis

Du skriver ju nu så du har väl inte blivit avstäng, möjligtvis har tråden blivit blivit det!

• stinalina

Kan du inte ha missuppfattat det hela? Det var säkert inte för att du har gjort folk upprörda eller ledsna utan för att inlägget faktiskt innehöll det faktum att du har blivit vittne till dokumentation av ett brott. Dessutom fanns dessa på din/din sambos gemensamma dator. Då handlar det nog inte om dig utan om brottet som gjorde att du i så fall blev avstängd. Jag kan inte se någon annan förklaring, ledsna och upprörda kan inte räcka som skäl. Det kan väl bli hela tiden...

• Piraten

Det var väl knappast du som gjorde folk ledsna och upprörda utan det du berättade om. Det som skulle göra mig upprörd är om du inte gör något åt det som du upptäckte! Så det hoppas jag att du har gjort.

• Chevy

Hej Annika i Gbg!

Nåt jag inte förstår är varför ditt inlägg togs bort, du ville ju bara, (som jag förstår det) ha stöd. Det var en fruktansvärd upptäckt du gjorde och inte blev det lättare av att det är en person som står dig väldigt nära. Hela din tillvaro måste ju ha rasat totalt. jag anser inte att Du har något att be om ursäkt för... tvärtom, du behöver allt stöd du kan få, även om det är från främlingar här på BT. Hoppas att allt löser sig och sköt om dig nu många kramar från Chevy!

• annika i Gbg

Jo, naturligtvis var det tråden som blev avstängd men när man då vill logga in så får man veta att folk har reagerat si och så och sedan får man kryssa i en ruta att man har läst detta innan man släpps in igen. Det kändes som en avstängning, liksom.... Det var kanske fel uttryckt. Hursomhelst, tack alla underbara människor som stöttat. Självklart har jag gjort något radikalt åt problemet, det kanske var en av orsakerna till att jag skrev här (kan jag se i efterhand) Nu "måste" jag ju liksom stå upp för mig själv inför er alla. Jag går inte in på allt som hänt här i helgen men det tog en hel del kraft! Mycket har förändrats men det kan nog ändå bli bröllop till midsommar. Vi jobbar intensivt på att bygga från grundkänslorna som finns. Tack alla för ert stöd!

• Mrs Eire

Jag har missat dein tråd, men har fattat att du hittat barnporr på en dator mm. Om du vill anmäla detta så maila childabuse@rkp.police.se Det är olagligt att ha barnporr nedsparad på datorn mm. Om du bara vill ställa frågor mm så går det också bra, maila oss (jag jobbar där)

Svar på tråden Jag ber om ursäkt!