• Sommarbrud 2005

    Någon i närheten av Hallunda/Norsborg?

  • Svar på tråden Någon i närheten av Hallunda/Norsborg?
  • Colombiabruden

    Hej!!

    Jag bor i Hallunda och ska gifta mig i juni 2005.

  • Colombiabruden

    hej calista!

    vilken kyrka gifter ni er??

    Var ska ni ha festen??

  • Cocarorinona

    Om du vill hänga med på en träff så är du hjärtligt välkommen den 10:e maj! Vi ska träffas på Sturehof kl 18.00. Har nog bröllopstidningar under armarna för att känna igen varandra! Men du kanske hoppas få ihop en träff just i Hallunda/Norsborg?

    Hej så länge och trevlig helg!

  • Midvintertös

    Hej!

    Jag bor i Grödinge men är uppväxt i Alby, ska gifta mig i Januari-05 i Botkyrka kyrka.

    /H

  • Sommarbrud 2005

    Midvintertös:

    Aha..skoj!
    Grödinge, vart ligger det? *har bara bott här i 2 år*

  • Midvintertös

    Grödinge ligger söder om Tumba.

    Vilken kyrka ska ni gifta er i?

  • Sommarbrud 2005

    Midvintertös:

    aaa..va inte hundra,men misstänkte att det låg där nånstans..

    Vi gifter oss inte i nån kyrka, utan vill gifta oss utomhus som du redan vet..
    Men tänkte att man kan ju svara på ditt inlägg iallafall för att få upp den här tråden..

  • Midvintertös

    *ler* Ja det vet jag redan nu. Hur har det gått med sökandet?

  • Sommarbrud 2005

    Mvt:

    Mjaa..det går väl sådär..Jag vet ju inte så många fina ställen som man kan gifta sig på, så jag e ju rätt beroende av alla andra här å deras ideér..För dig då? När va det du gifter dig nu igen?

  • *bruden*

    jag bor i Tullinge, min blivande i Tumba. Min syster gifter sig i Grödinge om en vecka!

  • Midvintertös

    Sommarbrud: Den 8:e jan-05 ska det ske. Gifter oss i Botkyrka kyrka.

  • Midvintertös

    Sommarbrud: Jag kom på ett bra ställe till dig! Sturehof slott, ligger i gamla norsborg. Slottet ligger nere vid sjön och det är som gjort för ett sommarbröllop i slottsträdgården! www.sturehof.se

  • Sommarbrud 2005

    Mvt:

    Ja just det! Så va det ju..
    Jaa..där har jag aldrig varit..Ska kika på länken du skickade!

  • Midvintertös

    Sommarbrud: Bäst är nog om du tar en promenad dit någon dag nu under sommaren. *ler*

  • Sommarbrud 2005

    Mvt: Jaa..
    Men det stod inget på deras hemsida om menyer,lokalkostnad eller så (eller missade jag det?)
    Du vet inga priser eller så där?

  • Midvintertös

    Tyvärr vet jag inte det. Jag tror inte att de har en restaurang utan att man får fixa maten själv, eller om Cafét gör det. Jag tror det ska finnas en mailadress på sidan, de kan nog svara dig där.

  • Midvintertös

    Har du kollat in Häringe slott? www.haringeslott.se Det är också fint, du har också några slott/herrgårdar utanför södertälje (Gärtuna/Gnesta) som inte är lika dyra. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad dom heter.

Svar på tråden Någon i närheten av Hallunda/Norsborg?