• Augustibruden

Festlokal/restaurang för 30-årsfest i Stockholm?

Hej,

Är det någon som har tips på festlokal/restaurang för 30-årsfest i Stockholm?

Gärna till bra pris. Har letat och letat på nätet, men hittar inga bra alternativ.

Tacksam för alla tips!

//Augustibruden

• Svar på tråden Festlokal/restaurang för 30-årsfest i Stockholm?
  • Texas

Danderydsgården i Danderyd. Toppen bra ställe till bra pris. Mycket proffsiga.

• Sunshine Girl

Årsta slott där ska jag ha min 30 årsfest
    Fått ett kanon bemötande utav dem och är supernöjd. Ser mycket fram emot festen!!

• brudimaj

Vi hade bröllopsfesten i lördags på Sjöpaviljongen vil Alviks strand!
    Suverän mat och lokal. Bra service - hjälpsamma och lyhörda.
    Strålande utsikt över vattnet från altanen och nära komuinikationer.
    Man betalar bara för maten man betställer + dricka och har fram lokalen till kl 01.00.
    Ring och gå dit och kolla!!

• lilla fröken

VAlvet på SKeppsholmen. JÄttehäftig lokal!!! Vi tänkte boka den till bröllopet nästa år men vi blir för många. Kolla på annorlunda caterings hemsida så hittar du bilder på den.

• KKB

Texas! Berätta gärna mer om Danderydsgården!

• KKB

Texas?

Ang. Danderydsgården, hur gjorde Ni med t.ex. pyntning och musik?

• Texas

Hej Danderydsgården har en egen hemsida med information på www.danderydsgarden.se

Man kunde välja att fixa musikanläggning själv eller hyra musikanläggning av dem. Vi valde att hyra av dem eftersom lokalen är ganska stor och för att få bra ljud kräver en proffsigare musikanläggning. Man kan också hyra dj via dem om man vill. Angående dekorationer dukade de upp väldigt fint. Det var linne dukar och servetter och kandelabrar på borden som ingick. Jag köpte själv blommor som de ställde ut på borden. Finns en terass utomhus där man kan mingla. Väljer man att ta maten via dem så ingår också serveringspersonal. Man kan bestämma meny själv eller välja någon av deras alternativ som finns på hemsidan. Jag var kanonnöjd med dem.

• KKB

Jo, jag har kollat hemsidan många gånger då vi har bokat dem :) Men musikanläggning måste vi själv fixa, så vi funderar på vart man skall ha högtalarna, bara i stora rummet eller kanske också i entrérummet?

Du får gärna maila mig på kelly@shortcut.nu om jag får ställa flera frågor Vill höra lite erfarenheter från någon som haft fest där. (Vi är jättenöjda hittils!)

Augustibruden, kan bara instämma att lokalen passar bra till 30-års fest!

• Augustibruden

Tack för alla tips!

Någon som tips på en bra prisvärd restaurang i prisläget 300 kr per kuvert? Gärna ganska centralt i Stockholm?

//Augustibruden

Svar på tråden Festlokal/restaurang för 30-årsfest i Stockholm?