• Melissa

Påskpresent till pojvkännen??

Hej! Jag undrar om det är någon som har tänkt överraska med nåt påskägg till mannen/kvinnan i våra liv nu på påskafton? Jag brukar göra detta men har idag brist på fantasi, någon som har nåt tips? Det ska vara nåt litet bara, tanken som räknas grej...

Glad påsk till er alla förresten -)

• Svar på tråden Påskpresent till pojvkännen??
  • liina

Min sambo fullkomligt älskar chokladen från en av stans chokladbutiker.
    Svindyrt men underbart gott!
    Kommer att bli mycket uppskattat...av mig med !

/liina

• mrs.

Jag ska få en motionscykel i mitt påskägg :)

(en som alltid vet allt vad som finns i paket)

• Jennie med ie

mrs, det låter som en mycket liten cykel eller ett mycket stort ägg;)

• Lina2004

Jag har gjort ett påskägg som innehåller lite erotiskt godis Ett guldägg med sensuella oljor, komiska kondomer, erotikhöjande godisar mm. Bara för skojs skull - ska bli så kul att se hans min!!!

• mrs.

jag gillar stora paket *stolt*
    Nej det är inte i påskägg, skulle vara lite stort kanske.

Jag ska själv ner på stan och köpa något kul till min make idag, så jag ´tar insperation härifrån ;)

• Melissa

Lina 2004!
    låter precis som något min kille skulle uppskatta, kanske är nåt tips jag ska ta efter )

Tack tack

• Hestia

Vi köper alltid påskägg till varandra, med enbart godis i.
    Storleken på dem varierar, men i år har jag inte så mycket pengar, så jag tror det får bli ett normalt påskägg med makens favoritgodis i (Maltesers framför allt, och vit choklad).

• Jennie med ie

Vi brukar inte ge varandra påskägg eller påskpresenter, vi ger bara till barnen. Men just för att vi inte brukar ge så tänkte jag ge maken i år, så blir det riktigt överraskande ;) Jag har köpt ett påskägg modell mindre, jättesött, som jag tänkte lägga bara nåt litet i. Det jag helst vill köpa är en gullig nyckelring men jag hittar ingen söt för ett hyfsat pris. Än så länge....

• bimbim

Jag har köpt en påskpresent (ej påskägg, hann inte hitta något fint) på Body Shop. De har erbjudande om tre "herrprodukter" betala för två. Tycker att sambon kan behöva pyssla om sig lite inför bröllopet ;)

• isis

Hmmm... visste jag inte ens att man skulle göra, stackarn blir nog utan!

Svar på tråden Påskpresent till pojvkännen??