• lottamacke

Erfarenheter från Gilda skolan? (vaxning)

Hej hej! Är det någon som har erfarenhet av elevbehandlingarna på Gilda skolan i Stockholm? Jag funderar på att vaxa benen och priserna på Gilda skolans elevbehandlingar är ju helt i rätt kurs

Om inte annat, kan någon rekommendera en salong där man kan vaxa ben och bikinilinje?

Tack snälla!!

• Svar på tråden Erfarenheter från Gilda skolan? (vaxning)
  • lottamacke

Är vi en massa lurviga brudar här i Stockholm eller

Har inte någon några tips?????

• kestra

Jodå

Där är bra eller min favorit:
    privatskolan på stureplan.

• Gobi

Jag skulle hellre boka tid hos Elisabethskolan på S.Paulsgatan (söder) som jag alltid bokar in vaxning hos. Billigt, effektivt och jätteduktiga flickor.

• lottamacke

Tack för tipsen! Elisabethskolan verkar lovande!
    Gobi, är det svårt att få tider, måste man boka långt i förväg?

• lilla s

Gobi, är elisabethskolan bra annars? typ ansiktsbehandlingar oså..hur är miljön?ofta kan ju elevbehandlingar vara i lite tråkiga miljöer tex axelsons, även om själva behandlingen e bra. Nån som vet?

• Monn

Var på Elisabethsalongen för några år sedan. Miljön var väl helt okej, inget superlyx, men det förväntar man sig kanske inte heller när det är en skola, men det var definitivt inte gymnasie-varning med långa korridorer. Ganska trevligt faktiskt, och både eleverna och lärarna (de jag mötte) var mycket trevliga!

• emy

Har gjort 2 ansiktsbehandlingar på Gildaskolan och det är ett helt ok alternativ. Eleverna är duktiga, lärarna är trevliga. Nackdelarna är ju att man inte är i ett enskilt rum, samt att det är just elever och inte erfarna proffs. Rekomenderar verkligen Gildaskolan.

• lillatokfia

Vaxade benen o bikinilinjen på Gilda i våras, inga problem. Det var duktiga

• lottamacke

Nu har jag vaxat mina ben+bikini på Gildaskolan och det funkade alldeles utmärkt! Rekommenderas för deras låga priser och trevliga bemötande!

Svar på tråden Erfarenheter från Gilda skolan? (vaxning)