• Lina2004

Sensuella oljor?

Hej!

I expressen hade de en artikel om att använda glidmedel/oljor för att göra saker och ting roligare :)

Någon som vet var man kan köpa dessa i Stockolm? Ska på romanatisk spa weekend i helgen och det vore en skoj krydda att ta med det.

• Svar på tråden Sensuella oljor?
  • Jennifer E

Afrodites Apotek på Katarina Bangata på Söder är en annan höjdare tycker jag. Drivs av Ylva Franzén som anses vara ngt av en expert på kvinnlig org*sm. Hon är lite lustig men hjälpsam och butiken har en massa kul grejer!

Ha en skön helg!

• Lina2004

Vad kuuuuuul! Vilket roligt påskägg han (vi) kommer att få. :)

Tack för tipsen!

• Monn

Ylva Franzén var lärare i sex och samlevnad på gymnasiet, det ni...

Hennes butik är faktiskt väldigt bra, sexig utan att vara porrig och det finns lite allt möjligt smått och gott

• Lina2004

Hej!

Var faktiskt på båda ställena idag, både Love Store och Afrodites Apotek. Jag gillade Love Store bättre. Det var så MYSIGT att gå dit in och prata med tjejen i kassan. De hade bra sortiment och nu har jag handlat ett riktigt annorlunda påskägg.

Afrodites Apotek kändes inte lika bra. Butiksbiträdet (en ung tjej) visste inte så mycket om oljor och så. Hela stället kändes kallarae och mer porrigt.

Pratade med en kompis som sa att det finns flera liknande affärer överallt. Varför ser man dem aldrig? :)

• Rita

Gillade också Love Store och tjejen som jobbar där. Kändes inget pinsamt alls att fråga om saker och be om tips. Den andra butiken har jag inte varit inne i.

Hoppas killen blir nöjd och glad...

Trevlig påsk!

Svar på tråden Sensuella oljor?