• Puffen

20års present till kille

Slår knut på hjärncellerna.. min respektive fyller 20 och vet inte vad han önskar sig.
    *Han gör lumpen nu så man kan inte planera något.
    *Han dricker inte
    *Hans största intresse är fotboll och annan sport.
    *och han vill inte ha någon inrednings pryl..

HJÄLP SNÄLLA

(vi är förlovade och tankarna på bröllop vilar så länge han ligger inne)

• Svar på tråden 20års present till kille
  • kajsa kavat

Kan du inte köpa biljetter till någon fotbollsmatch då?

• Puffen

Bara de att han inte kan ta ledigt om ett datum inte passar....kanske kan kolla upp om han är ledig eller så.. tack =)

• Puffen

+ att han vill ha något bestående

• pysselfia

Känner verkligen igen problemet! Brottas med samma sak till min sambo som aldrig kan komma på en enda grej att önska sig... Här är några saker som han redan har fått av mig, det kanske kan hjälpa dig på traven?

- plånbok
    - kläder (t.ex. snyggare byxor, tröja...)
    - morgonrock
    - handskar (kanske inte så bra nu när det blir vår...)
    - skivor (kanske kan bränna själv?)
    - middag på restaurang
    - verktyg
    - resegarderob

Presentkort kan kännas lite tråkigt, men presentkort på Ticnet.se kan vara bra om ni inte kan planera något. Då kan han använda det längre fram, så kan ni gå på någon rolig konsert t.ex.

Hoppas du hittar något bra!

• kajsa kavat

Varför vill han ha nåt bestående? JAja, vi är väl alla olika, men jag skulle tycka det vore roligare att göra nåt kul.
    Inte vet jag vad du tänkt för prisklass, men en landskamp lite längre fram i tiden om han inte kan nu då?
    Annars kläder, klocka, skivor, dataprylar, snygg väska, plånbok eller kanske en kaffebryggare som gör kaffe av bönor?

• Puffen

Vet inte exakt prisklass runt 1000kr, han ska få annat också nämligen. (Är tacksam för all hjälp!)

• MeLyAnA

min sambo fyllde 28 för ett tag sedan han fick detta av mig:

black and decker mouse (slipmaskin)
    140 tillbehör till Dremel
    en sticksåg
    två skitsnygga blommor

Dessutom fick han en dremel av sina föräldrar, en limpistol av en kompis ett back gammon spel av en annan kompis
    och nu kommer jag inte på mer. Han blev superglad iallafall.

En gång när vi firade någonting (ett halvår tror jag att det var) så fick han en bok av mig med alla minnen från vårt förhållande (kvitton, biobiljetter, den första blomman jag fick av honom osv) + ett band med "våra låtar". Han blev superglad för detta också.

Nu har vi snart varit förlovade ett halvår och tills dess har jag beställt en grej som jag inte vågar skriva här eftersom han roar sig med att gå in här och läsa vad jag skriver :)

Ligger han i lumpen så är ett skitbra tips att ta en massa bilder på dig själv ( gärna lite sexigare eller i gammaldags pinupstil) och göra en almenacka till honom ;) Säkert superuppskattat!

Det är KUL med små presenter.

• MeLyAnA

hur knapp? och vart bor du? Jag kanske kan hjälpa dig med fotograferingen om du bor nära.

GRATIS då alltså BT, så att ni inte varnar mig igen ;)

• Rut

Min nuvarande man blev helt till sig när han fick en sån där ratt som man har när man kör racerdataspel och när han fick sin radiostyrda bil. Egentligen tycker jag kanske att sånt är lite onödigt men han fick aldrig sådana saker när han var liten och han älskar dem! Annars kanske:
    DVD el. någon rolig filmbox
    Mp3-spelare
    Manschettknappar
    Konsertbiljetter till efter han muckat

Svar på tråden 20års present till kille