Grödinge Bygdegård
Är det någon som har information om Grödinge Bygdegård? Det finns ingen hemsida och jag vill sååå gärna se bilder från någon som haft fest där. Är glad för all info jag kan få...
Tack!!
Är det någon som har information om Grödinge Bygdegård? Det finns ingen hemsida och jag vill sååå gärna se bilder från någon som haft fest där. Är glad för all info jag kan få...
Tack!!
Hej!
Vi ska ha vår bröllopsfest på Grödinge Bygdegård (samt viga oss utanför i björklunden). Rött hus med vita knutar. Det får plats ca 110 pers.
Det är en stor byggnad o festlokalen är jättestor (tycker jag). Det är en scen på 10 meter eller så. Utmed långsidorna av rummet är det pelare.
Ring dem o fråga vet ja, så får du komma o titta på den, det var en urtrevlig herre! Där kan man även få se festbilder
Vill du veta mer eller räcker det så?
Hej svejs
Jag har vart på 50-års fest i Grödinge Bygdegård, tycket att det var en jätte bra festlokal, fint och mysigt! Passar nog perfekt för bröllop!
En liten fråga till... (har varit bortrest o inte hunnit se att jag fått svar på min fråga...)
Hur skall ni lösa gästernas transport hem efter festen? Det är ju ganska bökigt att ta sig från Bygdegården till stan igen. Är väldigt sugen på Grödinge Kyrka, tycker den är så fin o det skulle va skönt o ha en festlokal som inte ligger så långt därifrån.
Hej!
Vi har en kompis vars pappa kör buss, så vi har löst det så. Han hämtar upp alla en viss tid o så lämnas alla av vid lämpligt ställe (pendeltåg eller dylikt, vi har inte bestämt plats än).