• nallemaja

vita trosor till cremefärgad torsolett???

Kan man ha det. Jag har ett par vita trosor (som jag knapt använt innan) som passar så oerhört fint till torsoletten i modellen, men de är vita. Riktigt vita och torsoletten är cremefärgad. Den är åt det vita hållet om man ser bara den så ser den vit ut men när man lägger den mot något kritvitt så syns det att den har en lite cremeigare färg. Har haft jättesvårt att hitta matchande trosor till den (i samma modell finns bara string vilket jag helst inte vill ha). Hur gör ni andra? Har ni allt matchande i exakt rätt "färg"?

• Svar på tråden vita trosor till cremefärgad torsolett???
  • anderssonskan

det är bara du & d2h som kommer att se det fråga honom om det är ok.

• nallemaja

Han ser nog inte det för han är färgblind Men det är ju en del andra som kommer att se, frisören, tärnan, mamma + att jag kommer nog vilja he lite bilder på mig i så vackra underkläder för att minnas

• Ebbalala

Om du ska ta kort i underkläderna så skulle i alla fall jag leta vidare efter ett par cremefärgade trosor.

• höst05

Klart du kan ha dina vita trosor! INGEN kommer att märka det! Man kan inte stirra sig blind på pyttedetaljer! Det är klart, om man är perfektionist och dessutom har obegränsad budget kan man ju leta efter de PERFEKTA trosorna, annars tror jag som sagt att ingen kommer att se/märka det, och färgåtergivning på foto brukar ju ändå inte vara särskilt exakt... Eller ta bara svartvita hos frisören

• anderssonskan

helt klart ska du ta kort på dom så leta vidare jag köpte mina på miss mary i butiken igbg dom finns på bilg i nya amelia sig 123 helt släta ivory. camilla thulins design

Svar på tråden vita trosor till cremefärgad torsolett???