• Pia Hagman

HairTeam avbokade mig...

Så ARG...min frisör avbokade mig just precis...för att hon ska vara mammaledig....kunde dom inte ha tänkt på det tidigare....

Nu får man sätta sig och ringa runt igen...Jag tycker verkligen att HairTeam i Uppsala har skött det hela riktigt dåligt!

Kan ni som bor i Uppsala rekommendera någon annan?
    Pia

• Svar på tråden HairTeam avbokade mig...
  • Monn

Är du säker på att hon visste om att hon skulle vara mammaledig när hon bokade dig? Ibland är det ju ingenting man bestämmer. Hon och hennes man kanske hade planerat att han skulle vara ledig, men han kanske inte fick ledigt. Jajja, det spelar egentligen ingen roll, du står ju utan frisör hursom helst.

När gifter du dig? Jag bor tyvärr inte i uppsala så jag kan inte tipsa om någon frisör. Du kan ju alltid ringa tillbaka till "din" frisör och tala om att hon försatt dig i en jobbig sits och fråga om inte hon kan rekommendera någon annan frisör. Folk i den här branschen brukar känna sina konkurrenter ganska väl.

Hoppas det löser sig!

• Pia Hagman

Jag har redan ringt många, men ingen kan ta mig....får leta vidare!

Pia

• ChristiansBrud

jag hade en gång bokat tid för uppsättning till en bal, en vecka innan ringde de och lämnade ett meddelande på telefonsvararen där de sade att det hade blivit något missförstånd om min tid (dubbelbokning eller dylikt) sanningen var att frisörskan hade fått en sista minuten resa till mallorca och inte alls glömt mig jag hade till och med prov uppsatt håret hos henne. fick till slut tag på en ny frisör som´gjorde det och när jag kom dit låg det ett presentkort på 800:- från frisörskan som gjort bort sig (så jag slapp betala något själv) Det är det minsta jag tycker att du borde få också...

• Sarafina

Stil Frisör i Uppsala har en duktig frisör som heter Linda 018-122324 som jag varmt kan rekommendera. Dom kan fixa smink också tror jag.

• Pia Hagman

OK! Vad bra, jag ska ringa Linda!

F*n jag blir så arg, man blir ju helt handlingsförlamad när man blir tagen på sängen...jag borde ha stått på mig och sagt att någon annan på salongen fick ta hand om mig...der är ju bara en som ska vara mammaledig, men resten skulle tydligen ha semester..jaja

• goda fen

Du blir nog gift ändå :)
    Håret är kanske inte det allra viktigaste den dagen
    Lycka till!

• Meddelande borttaget
  • Ananas

Katarina på Hårateljén är duktig på uppsättningar!
    Har gjort många uppsättningar inför baler där själv (dock ingen bruduppsättning). Har hört många positiva omdömen om henne som brud-hårfrisör från andra håll.

• Chatarina Regina

Klippte mig hos Hair Team idag, men det blev inte det minsta som jag hade tänkt mig tyvärr... Fast jag hade med en bild på hur jag hade tänkt det. Nu fick jag en tråkig page, nåja det kankse känns bättre i morgon.
    Ring Hår och Häpna 018-13 20 57, de ligger mitt emot Waneys Coffe och är bra.

Svar på tråden HairTeam avbokade mig...