• Maria-79

Erfarenhet av Grosshandlarn?

Hittade precis en annons från dem i tidningen. De har Frack för 1995 kr... Smoking för 1995 kr... Mörk kostym för 2895kr... Vad är haken??? Väldigt billigt... billigare än många hyr ställen här i stan antar jag. Vi hade ju tänkt hyra i den mindre staden som vi ska gifta oss i men nu vet i 17! Kanske lika bra att köpa? De finns på Vasag. Regeringsg. och Sickla stormarknad...

• Svar på tråden Erfarenhet av Grosshandlarn?
  • Maria-79

Ingen som har erfarenhet av dem? Får väl åka dit och kolla kanske då... Om sambon vill...

• Jempa76

Vi har varit där och tittat! De har jättefina kostymer och frackar, så jag tycker absolut ni kan åka dit och titta!

• Rita

Min man som är lite kräsen med kläder har köpt massor av skjortor som han är jättenöjd med.

• Dea

En bekant som gifter sig i pingst har köpt sin frack där, och han verkar mycket nöjd hittills, fast han är lång och smal och brukar ha svårt att hitta kläder som passar.

Tänk på att till priset på frack så tillkommer frackskjorta, väst och rosett.
    Skjorta o väst kostade 599:-/styck.

• Maria-79

Dea; ok... kan ju vara bra att veta. Dessutom skor... Ja, ja... Vi hyr nog i alla fall.

• lilla s

vi köpte frack där, gick på ca 4000:- m tillbehör, men ska man ha den flera gånger lönar det sig ju, tänk oxå på att det kan kännas roligare att ha egna kläder på sitt bröllop

Svar på tråden Erfarenhet av Grosshandlarn?