• Tesan

Ögonskugga på H&M

Jag undrar om det är någon som har lust att hjälpa mig? Jag söker efter en ögonskugga i H&M:s eget märke. Ni vet dom där skuggorna som finns i flera olika nyanser, med 4 skuggor i varje. Jag vill SÅÅÅÅ gärna ha den med dom turkos-gröna nyanserna. Har varit på vartenda H&M i hela Göteborg, men den är slut överallt. Skulle vara sååå inerligt tacksam om någon vill hjälpa mig...

• Svar på tråden Ögonskugga på H&M
  • Mizz_

När såg du dem ute i butikerna senast??? För det kan ju ha varit "vinter-kollektionen" den tillhört

• JennyBrud

Jag tror att dom säkerligen tagit bort färgen ur sortimentet. Jag tycker du ska prata med ngn i affären dom kan säkert ta hem den åt dig om den finns att få tag i :) Det brukar funka i andra affärer ialf.

Lycka till

• Tesan

Jag såg en "prov" för ca 1-2 veckor sedan. Jag frågade en i butiken. Hon sa att dom var slut. Då frågade jag om dom kommer att få hem mer av dom. Och hon sa att det kunde hon inte svara på.

Om någon ser en sådan i "sin" butik. Så får ni gärna, om ni har lust att göra er det besväret, köpa den. Så skickar jag pengar med bums!

• somnia

Har du kollat om t.ex. IsaDora har något liknande? De har ju en hel del kvartetter att välja på.

• West

Skall se om jag kommer ihåg det... Skall ev till Kungsmässan (Kungsbacka) en sväng imorgon och kan kolla då! Sen MÅSTE det ju bara bli en fika en lämplig dag... :D

Vet vilken typ du menar för jag har själv den svart-silvrig-vita varianten. :)

• Kicker

Dumt ifall de inte finns mer, för egentligen är de ju bra mycket snyggare med en somrig solbränna....!

• Tesan

somnia: Jag har kollat det. Men dom har inte det jag söker...

West: Vad schysst! Då har du ju nåt att locka mig med... till fikan alltså! *skrattar*

Kicker: Det skulle vara så snyggt. Skulle liksom lyyysa!

• West

Sorry... Det närmsta de hade var nåt med grönaktig, rosa, blått och en fjärde färg som jag glömt... :(

De hade inte ens en provkarta med gröna nyanser...

Men jag gjorde ett tappert försök i alla fall! :D

• isis

Jag skulle gissa på att dem bara är slutsålda och det kommer säker in nya eftersom det är turkos, blå och rosa ögonskugga som gäller i vår! :)

• martiina76

Jag skulle gå in på makeupstore och kolla, köper allt mitt smink där. Skuggorna kostar ca 100:- men är sååååååååååååå värda sitt pris sitter hela dagen och natten. Sist somnade jag med sminket på och när jag vaknade på morgonen var jag fortfarande lika fin... Det finns alla sorters färger och nyanser i olika skalor. gillar du inte makeupstore så finns ju Face också, även dem superbra...

• jajjan

Jag köpte en jättehärlig turkos ögonskugga på HM igår, du vet de där som kostar typ 19 kr styck och ligger i ett plastfodral.
    de fanns i flera nyanser, så där kan man ju blanda hejvilt ( och billigt är det)

• Tesan

West: Tack för ansträngningen!

jajjan: Mm, jag har också köpt en där, i brist på annat. Det fanns tyvärr, inte ens där, inte exakt den jag vill ha. Men, men...

Får nog kolla make up store. Men det känns som om det kommer svida lite... För jag vill ha 3 eller minst 2 nyanser som passar ihop. :-O

Svar på tråden Ögonskugga på H&M