Tips på Årsdagspresent?
Hej alla söta brudar med bra idéer ;)
Jag brukar vara sådär påhittig och klura ihop en massa roliga och personliga presenter till årsdagar/födelsedagar/namnsdagar osv... För en månad sedan fyllde min M2b år och då stod det still med idéer så jag gick till Clas Ohlson och handlade för 3000 spänn (!) Visst blev han glad men jag känner att det är roligare med personliga presenter (strunt i vad han tycker, hihi).
Iallafall, När vi firade ett halvår fick han en bok där jag hade klistrat in bilder på oss och låttexter till "våra låtar" + en massa andra minnen. Nu, ett halvår senare har det blivit en hel låda. Jag sparar på allt (korken till champangeflaskan när vi förlovade oss, kvitton på förlovningsringar, you name it)
Nu till mitt problem. Den 20: mars har vi vart tillsammans ett år. Och det står helt still! Har funderat på att tatuera in hans namn någonstans. Dock inte i vanliga bokstäver och INTE kinesiska, japanska eller runor. Dessutom ganska litet och på något diskret ställe. Någon som vet nått snyggt alfabet? Eller har tips på någon annan personlig och söt present?
Kram på er för att ni finns!!!