• Bröllopstokiig

Frösundavik, Radisson SAS

Hej!

Jag tar tacksamt emot kommentarer kring att ha sin bröllopsfest i hotellets festvåning.
    Är det ngn som har erfarenhet därifrån?
    Vi tycker att de serverar bra mat i restaurangen samt att lokalen ligger vackert med utsikt över sjön och grönområde med lusthus. Men det vore som sagt kul att höra kommentarer kring ngn kul fest som ägt rum där.

Mvh M

• Svar på tråden Frösundavik, Radisson SAS
  • Bröllopstokiig

Var där på en tidig middag på en personalresa. Personalen där var otrevlig och maten var inte så speciell alls. Detta var förvisso en vardag men det var abolut inte värt pengarna.

• Bröllopstokiig

Vi hade en personalfest där med dans och det var jättebra! Helt strålande utsikt!! Maten var jättegod, servicen hade jag inget att anmärka på. Jag tänkte hela tiden att stället är perfekt för bröllop.

• Bröllopstokiig

Vi var där och kollade i höstas när vi skulle boka lokal. Det verkade vara ett bra ställe, och genom att skjuta på väggar och dörrar kan lokalerna anpassas efter antal gäster och om det blir dans och sånt.
    Tydligen brukar folk även vigas på den stora terrassen med utsikt över Brunnsviken.
    Nu har vi dock inte bokat in oss på själva hotellet, utan vi har valt att vara på Lilla Frösunda Herrgård istället, eftersom vi kände att vi ville hålla till med våra gäster i ett "eget" hus.

• Bröllopstokiig

Jag har jobbat där, och trivdes jättebra!
    Prata med Peppe Di Schiena som är Food & Beverage-manager. Han kan säkert fixa så att du får det precis som du vill! Han var världens bästa chef, och väldigt lätt att prata med.

Lycka till!

• Bröllopstokiig

Har själv bokat lilla Frösunda Herrgård och blev jättebra bemött. Om bröllopet inte är så stort(mer en 50 gäster) Är detta ett superbra alternativ.
    Prata med Peppe Di Schiena. Han är jättebra
    att ha och göra med!

Lycka till!!

Svar på tråden Frösundavik, Radisson SAS