Fint och prisvärt hotell i Barcelona?
Någon som kan rekommendera ett fint och prisvärt hotell i Barcelona? Gärna snyggt och enkelt med 3-4 stjärnor och bra läge.
Hoppas på tips!
Någon som kan rekommendera ett fint och prisvärt hotell i Barcelona? Gärna snyggt och enkelt med 3-4 stjärnor och bra läge.
Hoppas på tips!
Jag vet ett fem stjarnigt som heter Arts Hotell. Helt underbart, absolut det finaste hotell jag nagonsin varit pa! Kan tanka mej att det ar ganska dyrt, men fint ar det!
Sambon och jag var i Barcelona och tyckte att det var toppen. Vi bodde på ett mysigt litet hotell i de gamla kvarteren. Vi hade en liten, liten balkong mot en ca två meter smal gågata där vi satt på natten och drack whisky och tittade på nattvandrarna. Det var nog inte direkt FINT så det beror på vad ni är ute efter. Läget var suveränt. Nära havet, nära centrum och mitt i de gamla kvarteren. Rummen var i och för sig inte så stora, men räckte att bo i. Men den där lilla balkongen var värd allt. Det var så mysiga jättesmala gator runt i de gamla kvarteren. Just så smala att det gick INTE att köra bil där.
Detta är det hotellet. Men som sagt det är mysigt - inte lyxigt.
www.hotelsuizo.com/index.english.html