• Smurfpussen

Coola skor?

Jag har kommit på att ett par orange glittriga partyskor med lite klack skulle vara pricken över i till en i övrigt helt slät och kritvit klänning - men var ska jag leta? Har redan kollat in de "vanliga" butikerna i närheten av Kungsgatan, men inte hittat något. Någon som har koll?

• Svar på tråden Coola skor?
  •  Kaya ,fd Marlie

Skouno!!!!
    Vet ej om det finns i Götet men där finns det mesta i udda stil.

• JennyBrud

Bianco kolla där. Finns i hela sverige. Dom har grymt coola skor :)

• Smurfpussen

Tack för tipsen! Det verkar som om Sko-Uno bara finns i Stockholm, men det kan hända att det blir en tur dit innan dagen B.

• Generalen

Hur kom du fram till just orange glittriga?

•  Kaya ,fd Marlie

Ja det undrar jag också!!!

Det låter fantastiskt coolt men för mig så avlägset för jag har aldrig ägt någonting i orange,någonsin.
    Vad blir det för blommor?

• Smurfpussen

Orange har liksom hängt med som min färg i garderoben oavsett vad som har varit inne, även om jag inte är någon fanatiker. Den får hänga med i färgtemat också - kan ju passa till ett bröllop i augusti. Jag har kollat på en superenkel klänningsmodell och tycker att det vore kul med ett par riktiga partyskor till.

Buketten har jag tänkt mig gles och bunden med orange och vinröda blommor och något spretigt grönt, kanske monstera i botten. Orange gerberor och vinröda dahlior, kanske orangeröda kallor eller rosor och några craspedia. Jag får höra vad proffsen säger... Har kollat i en snittblommebroschyr för att se vad jag spontant kan tänka mig, för jag kan inte så mycket om blommor.

• JoHi

Om du vill ha underbara skor som är lite dyra så gå till Furetti på Magasinsgatan, mittemot Sociala huset.
    Jag hittade mina smycken (skorna alltså) där.
    Kolla hemsidan:
    www.furetti.se

• JoHi

Om du vill ha underbara skor som är lite dyra så gå till Furetti på Magasinsgatan, mittemot Sociala huset.
    Jag hittade mina smycken (skorna alltså) där.
    Kolla hemsidan:
    www.furetti.se

• Electric Lady

Kanske kan du på Panduro hitta glittrig orange färg och måla skorna? De behöver ju inte vara så slitstarka.

Tycker också det låter ursnyggt. Ska själv ha guldskor.

• AstaC

Vad kul med orange. Jag har exakt samma förhållande till orange. Den finns alltid med någonstans även om den inte är så framträdande. Orange är en härlig färg. Därför vet att jag att just Bianco som någon skrev om har haft orange skor i vår. JoHi fanns dina skor på hemsidan? (jag har lite skomani så jag bara undrar)

• lisette

Hej.
    Tvärrgata till Avenyn uppe vid Resturang Svarta Oliv skall det finnas en butik med bröllops skor. Du väljer modelen på skorna och vilken färg du vill ha så färgar dom skorna för dig. Jag skall själv gå dit men har inte varit där ännu så kolla.

Svar på tråden Coola skor?