• Eliisa

Var köpa badskum?

Som nybliven ägare till ett badkar har jag ingen aning om var man köper badsaker. Jag har hittat lite billigare badsalt (på H&M och Åhlens), men jag vill ha ett badskum som skummar som bara den och gärna någon riktig bra och väldoftande badolja. Har ni något bra tips på affärer och märken? Finns det något annat man kan hälla i badvattnet för att det ska bli sådär riktigt mysigt?

• Svar på tråden Var köpa badskum?
  • sialina

Hej!

Jag köpte badskum hos en hudterapeut. Dyrt var det så jag hoppas att det blir mycket härligt skum. Tänkte överraska min sambo med skumbad och mousserande vin i morgon på alla hjärtans dag. Jag överraskade honom med att köpa ett badkar till oss på 2 års dagen!

• Bubblan81

Som hängiven beundrare och konsument av Lush produkter så rekommenderar jag deras badlimpor för ett trevligt skummande bad. deras butiker ligger på Götgatan och en på T-centralen. Kolla in deras hemsida www.lush.se så ser du..
    Mina favvosar är i badlimpor: Creamy candy bath, eller har provat alla och är inte missnöjd med någon.De har även lyxiga badoljor...
    De har allt möjligt..// Annika

• Monn

Mmmm, håller med om att Lush har bra produkter. Jag köpte en badlimpa för ett tag sedan och den doftade fantastiskt gott.

• Squeezetoy

Jag är också lushälskare! Fullkomligt älskar deras badgrejjor.

Några måsten att prova är butterball, och Aqua Mirabilis. Av deras bubbellimpa har de nyligen plovkat bort min favorit, iaf från nätet. Men näst efter den var creamy candy bath bäst. Deras badskum blir verkligen skummiga, har flera gånger haft härlig berg av skum och skummet håller också länge.

/Ingrid

• Bubblan81

Kul att se flera lushälskare!!! :)

• Umebruden

Mitt tips (som jag var nöjd med) är att köpa en badolja i en doft som man gillar som dessutom skummar sig.
    Jag hade ingen aning om att badoljor kunde skumma (hade inte haft badkar sedan jag var liten), men den här gjorde det och luktade jättegott. Jag köpte på Åhléns, deras eget märke tror jag det var.

• jajjan

Doves badskum är bara BÄST!
    Det behövs bara en lites skvätt så är det massor av lödder, dessutom luktar det gott och man blir mjuk av det.
    Vanliga från typ HM tycker jag att det behövs halva flaskan för att det ska hända nåt...

• stallisbrud

hej !

det finns en butik i hörnan bigerjarlsgatan kungsgatan som har mycket badoljor och bomber i form av bakverk fick nämnligen i present, saknar dock badkaret, haha.Tyvärr har jag inte namnet, men det ligger precis vi övergångsstället vid "svampen".
    Lycka till!

Svar på tråden Var köpa badskum?