• T.B.

Håruppsättning med lugg

Jag har verkligen letat, men har bara hittat en handfull uppsättningar med lugg, som inte varit särskilt snygga.
    Jag har hellugg (rak och klippt ett par cm över ögonbrynen)och i övrigt långt hår. Har nästan alltid haft det och vill inte låta den växa ut eller styla om den. Det är så mycket jag.
    Vill ha en fin uppsättning, men är lite osäker på om "vanliga" uppsättingar (utan lugg) kan passa mig.
    Är det någon som har bilder på håruppsättningar med lugg eller andra tips?
    Vore otroligt tacksam för lite hjälp!
    /T.B.

• Svar på tråden Håruppsättning med lugg
  • ellli

Såg en jättefin idag i Beyonces senaste video, Me, Myself and I men jag har tyvärr ingen bild...

• Gun

Du kan inte tänka dig att ha mer snedlugg på bröllopet? Det "stör" inte lika mycket när man har en uppsättning.

• T.B.

Gun
    Nja, tyvärr är det inte jag. Är lite fascist vad det gäller min lugg

Karmella
    Det ser ganska bra ut och visar framför allt att det går att ha uppsättning med lugg och att det kan vara snyggt. Min lugg är mer rak och kortare men det ger lite inspiration. Tack så mycket!
    Fler uppslag!

• T.B.

ellli
    Gulligt av dig! Jag såg videon när jag kom hem idag och frisyren är fin. Börjar tro att man faktiskt kan se bra ut i uppsättning trots att man har lugg. Letar väl efter en uppsättning som är lite högre än Beyonces fast den var klart snygg!
    Tack!
    Fler förslag?.. Någon?..

• Hannita

kan du itne bara gora en vanlig uppsattning fast kamma luggen at sidan, ltie Audrey Hepburn liksom?
    Jag har coksa lugg nu, men funderar pa om jag maste vaxa ut den..jobbigt!!!!

• T.B.

Har faktiskt tänkt på Audrey H. Ska leta efter bilder på henne. Hon är dock väldigt smal i ansiktet och jag har en helt annan ansiktsform. Kan gå.. Tack för tipset!

Svar på tråden Håruppsättning med lugg