• också snart gift

Solbränd i axelbandslös klänning

Ni som ska ha axelbandslösa klänningar hur kommer ni att göra för att inte få sådär snygga vita ränder över axlarna när ni sen ska ha era brudklänningar.Jag menar att solen kan man inte undvika och jag älskar att gassa i solen.

• Svar på tråden Solbränd i axelbandslös klänning
  • anderssonskan

det finns bikini utan band även baddräkt
    så det får jag ha.

• röd ros

Man kan ta ner banden från axlarna. Har man en knyt bikini som man knyter i nacken, som jag har kan man knyta den i nacken, trä den över armarna. Så att den banden hamnar i armhålorna och "rosetten" på ryggen. Någon som förstår vad jag menar?? Vilket fall som helst det funkar. Man får inga ränder och man visar inte brösten (e inte så lämpligt att sola toppless över allt).

• timidimi

Skulle det bli ränder kan man ta bort det genom att sola solarium en eller två gånger.

• mrs taylor

Jag solar utan överdel även i vanliga fall då det är så jag kommer att göra även nu.

• Squeezetoy

Gifter mig på vintern, då har jag ändå inga bikiniränder kvar. Ska skaffa mig en lagom solbränna i solariet tänkte jag, för ovanlighetens skull. Och i solariet är jag ju ändå topless.

Solar inte så ofta, var nog närmre 4 år sedan jag solade solarie sist. Det är ju jätteskönt att sola, men ack så trist för huden. Men man behöver inte sola så många ggr för att få en lite fräshare hudton.

/Ingrid

• Nojsan

Jag gor som rod ros fast tvartom, tihi... Knyter framtill alltsa. Och det har jag alltid gjort - inga vita rander utom pa brosten...

Svar på tråden Solbränd i axelbandslös klänning